۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

سردار نقدي در افتتاحيه نمايشگاه "پنجه شكسته":

وجود جنگ داخلي بسيار گسترده در آمريكا سانسور مي شود

 وجود جنگ داخلي بسيار گسترده در آمريكا سانسور مي شود

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بیان اینکه وجود جنگ داخلي بسيار گسترده در آمريكا سانسور مي شود، گفت: كسي كه بتواند تصويري از 26 دانش آموز كشته شده در مدرسه آمريكايي را نشان دهد با جايزه حج تمتع تشويق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه نمایشگاه «پنجه شکسته» که در ایام سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس در لانه جاسوسی سابق امریکا برپا شد گفت: شهدا با حرکت طوفنده خود، امواج بیداری را برای دنیا به ارمغان آورده اند.

سردار نقدی امریکا را نماد و نماینده تمامی بدی ها و زشتی های دنیای امروز دانسته و اظهار داشت: اگر امریکا در هم بشکند می توان به دنیای آرام و امن فکر کرد و برای از میان برداشتن این دشمن بزرگ بشریت، نیاز به آگاهی بخشی و بیدارسازی ملت ها نسبت به ظلم و دشمنی امریکا و نشان دادن قدرت پوشالی و ظاهری رژیم امریکا می باشد.

وی اطلاع رسانی از ماهیت این رژیم را سبب انگیزه ملت ها برای مبارزه عنوان کرده و افزود: اگر مردم دنیا، امریکا را به خوبی بشناسند لحظه ای اجازه باقی ماندن جاسوسخانه های امریکا در کشورشان را نمی دهند ولی بسیاری از مردم دنیا فریب تبلیغات دروغین آنها را خورده اند.
 
وی نشان دادن قدرت پوشالی رژیم امریکا به ملت ها را باعث ایجاد جرأت مبارزه دانسته و تصریح کرد: این حرکت توسط ملت ایران آغاز شده و با آنکه همه ی دنیا در پیش از انقلاب، امریکا را به عنوان یک ابرقدرت می دیدند ولی امروز هر جای دنیا که رییس جمهور امریکا حرکت می کند با اعتراض مردمی روبرو می شود.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیداری ایجاد شده در میان مردم امریکا بیان کرد: بسیاری ظلم و دشمنی و جنایات امریکا را می بینند اما به خاطر ترس و وحشتی که امریکا با دستگاه های رسانه ای و تسلیحات ایجاد کرده توان مبارزه ندارند حال آنکه بیداری مردم، جرأت مقابله و حضور در صحنه را به ارمغان می آورد.

نقدی بر استفاده از حادثه الهی طبس برای مقابله با امریکا تاکید نموده و خاطر نشان کرد: لازم است تا 60 سال ظلم و جنایت امریکا علیه ایران گفته شود و همچنین پوشالی بودن قدرت امریکا که با شن های طبس شکست خوردند نشان داده شود.

وی دنیای امروز را نیازمند آگاهی بخشی نسبت به ظلم و دشمنی امریکا دانسته و ادامه داد: این نمایشگاه می تواند شروعی باشد برای برپایی نمایشگاه دائمی جنایت های امریکا همراه با هنرهای تجسمی که حتی بتواند مهمانان خارجی را جذب نموده و تبیین کننده دو محور مورد نیاز در مقابله با امریکا باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه امروز امریکا در داخل دچار یک جنگ داخلی بسیار گسترده ولی کم شدت و رو به افزایش است، ادامه داد: جنبش بیداری 99 درصدی فرصتی بود تا امریکا از این جنگ فاصله بگیرد که با سرکوب آن، امریکا فرصت را از دست داد و حوادث امروز در امریکا نتیجه باز شدن دمل چرکین سرکوب قیام 99 درصدی است.
 
نقدی به تلاش گسترده رسانه های امریکا برای انعکاس غیر واقعی حوادث داخلی امریکا اظهار داشت: در داخل امریکا بیش از هر جای دنیا خفقان است ولی نوع خفقان تفاوت دارد یعنی دیکتاتوری های امریکایی، مردم را با انبوه اطلاعات بی فایده و بی ارزش بمباران می کنند تا راه را گم کرده و توان مشاهده و تشخیص حقیقت را نداشته باشند.

وی بی اطلاعی اغلب روشنفکران و نخبگان امریکایی از اتفاقات مهم دنیا را یادآور شده و گفت: کسی که بتواند تصویری از 26 دانش آموز کشته شده در مدرسه آمریکایی را نشان دهد به جایزه حج تمتع تشویق خواهد شد چرا که هیچ کس نمی داند حادثه چه بوده و چه بلایی بر سر قربانیان آمده است.

سردار نقدی در ادامه اظهار داشت: افزایش تعداد حوادث تروریستی در امریکا از سوی افرادی که روانی خوانده می شوند و به راحتی در مراکز علمی به کشتار دست می زنند، نشان از اضمحلال درونی امریکاست.

وی به معرفی عوامل بمب گذاری بوستون از سوی امریکا اشاره نموده و افزود: این دو نفر از مبارزین قیام 99 درصدی امریکا بودند که رژیم امریکا قصد از بین بردن آنها را داشت و اشاره به تبار اینها برای انحراف افکار عمومی است چراکه همه امریکایی ها از تبارهای مختلف هستند.
 
نقدی به کوتاهی رسانه ای و تبلیغی در زمینه ی نشان دادن فجایع بزرگ امریکا اشاره نموده و تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه های داخلی ایران، اخبار حوادث امریکا را بر اساس منافع امریکا منتشر می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، اعلام نشدن نام حتی یکی از دانش آموزان کشته شده در افغانستان را یادآور شده و بیان کرد: امریکایی ها در جریان فتنه 88، با سناریوی قبلی یک نفر را در ایران می کشند و آن را به نظام جمهوری اسلامی نسبت می دهند و با هجمه گسترده رسانه ای نام او را در دنیا به عنوان کسی که توسط نظام ایران کشته شده منتشر می کنند و حتی سنا و مجلس امریکا هم به نام او بیانیه می دهند.

ایشان با اشاره به قدم های بزرگ فاتحان لانه جاسوسی خاطر نشان کرد: لازم است با تحلیل درست از اوضاع امروز برای چگونگی نشان دادن ظلم و جنایات و پوشالی بودن قدرت امریکا تلاش کنیم.

سردار نقدی در پایان سخنان خود بیداری های امروز در دنیا را ثمره اقدامات ارزشی و اساسی دانسته و بیان کرد: امروز اوج جنگ ایران و امریکا است که به دلیل برآوردهایشان، امریکا توان مقابله نظامی با ایران را ندارد پس در تمامی عرصه ها در اوج جنگ با ملت ایران است و فقط در ظاهر می گوید که گزینه نظامی روی میز است.

کد خبر 2041490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha