۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۵

ظهر امروز/

افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و جنگ نرم در اراک

افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و جنگ نرم در اراک

اراک - خبرگزاری مهر: نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و جنگ نرم در اراک در مساحت 10 هزار متر مربع، ظهرامروز در دانشگاه آزاد اسلامی اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه 15 غرفه دایر شده است که در آن موضوعاتی چون فضای سایبری، وبلاگ و سایت های فعال، گفتمان و اتاق فکر، نقد و بررسی فیلم، بیداری اسلامی، مهدویت، عفاف و حجاب و توانمندی های علمی دانشجویان به نمایش در آمده است.

عبدالرضا عزیزی مسئول برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر آشنایی دانشجویان و اساتید با جنگ سایبری، جنگ نرم دشمن و راهکارهای مقابله با آن  را از اهداف برپایی این نمایشگاه بیان کرد و گفت: با توجه به هجمه ای که دشمنان در فضای مجازی برای کشور به وجود آورده اند اطلاعات لازم در این خصوص در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراك نیز  در حاشیه مراسم افتتاحيه  نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان ‌اينكه ا ین نمایشگاه در آستانه برگزاری یادواره شهدای دانشجوی اراک برپا شده گفت: امروز زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا وظيفه همه ماست و سيره شهدا بزرگ‌ترين درس زندگی بوده كه بايد به‌عنوان سرمشق زندگی ما قرار گيرد.

محمدرحیم بيرقی در ادامه با اشاره به در پيش رو بودن يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، گفت: ملت ايران با حضور چشمگير و يكپارچه خود در صحنه انتخابات بار ديگر مشت محكمی بر دهان استكبار می‌زند.

وی با بيان اينكه همه ما بايد با شناخت كافی نسبت به نامزدهای رياست جمهوری، نسبت به انتخاب رئيس جمهور اصلح، ولايی و كارآمد تلاش كنيم، گفت: محيط دانشگاه فضايی مستعد برای ارتقای شور و اشتياق عمومی جهت حضور پرشور در صحنه انتخابات است.

کد خبر 2041663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha