۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۰۹

میراسماعیلی نشست خبری:

در حال عبور از دوره رنساس جودو هستیم/ در المپیک شگفتی ساز خواهیم بود

در حال عبور از دوره رنساس جودو هستیم/ در المپیک شگفتی ساز خواهیم بود

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: با جوانگرایی در تیم ملی و توجه ويژه به استعدادها در حال عبور از دوره رنسانس در این رشته المپیکی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش میراسماعیلی که امروز در نشست خبری جودو  سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق افزود: من از شما اهالی رسانه  تشکر می کنم که از برنامه های تیم ملی حمایت کرده و باعث شدید تا شهامت پیدا کرده و به جوانان بیش از گذشته میدان دهیم. در واقع مطبوعات به ما کمک کردند تا برنامه های خود را اجرا کنیم و به جرات باید گفت این تیمی که شما حمایتش کردید مورد تحسین مسئولین اتحادیه آسیا و کارشناسان حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت و بدون شک آینده ای روشن دارد و در المپیک شگفتی ساز خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال 91 ادامه داد: باید از مسئولان پیشین فدراسیون و تیم ملی هم تشکر کنم که به نوبه خود برای تیم ملی زحمت کشیدند و همچنین مربیانی که در جای جای ایران اسلامی در سالن های جودو به امر آموزش می پردازند. همه یک هدف را دنبال می کنیم و آن موفقیت جودوست.

مدیر تیم های ملی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تیمی که بانکوک اعزام شد تیمی جوان بود که موفق به کسب دو مدال شد. اگر این جوانان مدال هم کسب نمی کردند بازهم مورد حمایت ما بودند چرا که عملکرد قابل قبولی را روی تاتامی آسیایی به نمایش گذاشتند. البته انتظارات ما در دو وزن  تامین نشد که برای رفع مشکل در همین دو وزن برنامه های خود را پیش خواهیم برد.

میراسماعیلی در خصوص جلسه آسیب شناسی نتایج تیم ملی جودو گفت: شاید اولین باری بود که در یک جلسه کارشناسان ، صاحبان جودو ، پیشکسوتان و اهالی فن کنار هم جمع شده و برای تیم ملی آسیب شناسی می کنند. در این جلسه پیشنهادات خوبی مطرح شد که باید برای موفقیت تیم ملی عملی شود. تشکیل ساختار تیم های ملی ، تشکیل کمیته آنالیز در تیم ملی ، اعزام داوران تاثیر گذار، توجه به امر آموزش و استفاده از مدرسین و همچنین مربیان نخبه شهرستانی در تیم ملی به صورت مقطعی از جمله این پیشهادات بود که پس از بررسی بیشتر در مورد بهره برداری از آنها تصمی گیری خواهد شد.

مدیر تیم های ملی در خصوص زمان بازگشت تیم رودکی به اردوی تیم ملی و شایعه اختلاف با وی گفت: رودکی از قهرمانان خوب جودو ایران است که سالهاست به مدال دست پیدا می کند و هیچ مشکلی با وی نداریم و رابطه صمیمانه ای با هم داریم.  به دلیل آسیب دیدگی که سال پیش اتفاق افتاد یکی از امید های کسب مدال در المپیک را از دست دادیم و به دلیل همین آسیب دیدگی سال گذشته دوبار عمل جراحی داشت. منتظر هستیم دوران نقاهتش تمام شود تا با یک برنامه ریزی دقیق برای بدنسازی خوب با انگیزه بالا به میدان بازگردد. و در بازیهای آسیایی مبارزه کند.

وی در خصوص وصعیت الیاس علی اکبری در تیم ملی گفت: شاید تا اسفندماه این جودوکار عضو ثابت تیم ملی بود ولی به دلیل رقابت سالمی که در تیم ملی جریان دارد ملایی توانست خود را رسانده در مسابقات انتخابی به عنوان نفر ثایت انتخاب شود. ما قهرمان سالاری نداریم و هر که تلاش کند و خود را به کادر فنی ثابت کتد می تواند عضو تیم ملی شود.

جلسه آسیب شناسی تیم ملی در محل فدراسیون تشکیل و عصر امروز رئیس و نایب رئیس فدراسیون به همراه مهدی درخشنده دبیر فدراسیون در یک نشست خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

کد خبر 2041792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha