۷ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۱۸

رویانیان مطرح کرد؛

مهدوی‌کیا شایسته خداحافظی باشکوه است/ مهدی جام را بالای سر می‌برد

مهدوی‌کیا شایسته خداحافظی باشکوه است/ مهدی جام را بالای سر می‌برد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تاکید دارد مهدی مهدوی‌کیا شایسته یک خداحافظی باشکوه است، گفت: ان‌شاالله مهدوی‌کیا جام قهرمانی را هم بالای سر خواهد برد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در خصوص آخرین وضعیت مهدوی‌کیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار ناراحتیم و باعث تاسف است در شرایطی که پیش از این سابقه داشته برای خداحافظی یک بازیکن، یک تعویض تشریفاتی انجام می‌شد، با درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت می‌شود.

وی افزود: حتی مسئولان با این موضوع که 5 دقیقه بازی نمادین برگزار شود و پس از تعویض، بازی رسمی آغاز شود نیز مخالفت می‌کنند. در حالی که ما هنوز درخواستی در این باره نداشته‌ایم، این شیوه رفتار با اسطوره‌ها و ستاره‌ایی که برای فوتبال ملی زحمت کشیده و پرچم ایران را بالا برده اند، درست نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پای مهدوی‌کیا می‌ایستیم و هر حمایتی که لازم باشد، دریغ نمی‌کنیم. به دنبال این هستیم مهدی مهدوی‌کیا با عزت و اقتدار در بازی با سپاهان، آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ان‌شاالله و به لطف خدا و حمایت هواداران و تلاش کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد و مهدوی‌کیا این جام را بالای سر خواهد برد. در این باره هماهنگی‌های لازم را با کادر فنی و بازیکن انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: بازیکنی مانند مهدوی‌کیا شایسته یک خداحافظی باشکوه است. او باید با عزت و اقتدار آخرین بازی رسمی‌اش را انجام دهد و ما حالا که این اتفاقات رقم خورده هر حمایتی که لازم باشد، انجام می‌دهیم. خداحافظی باشکوه مهدوی‌کیا به اندازه یک جام ارزشمند است. او در آخرین بازی رسمی باید با اقتدار به میدان برود و پس از آن نیز ما تمام تلاش خود را برای توافق با هامبورگ و برگزاری یک بازی بیادماندنی انجام خواهیم داد.

رویانیان در پایان گفت: مهدوی‌کیا در بازی با سپاهان از میادین فوتبال خداحافظی رسمی خواهد داشت و برای آخرین‌بار در یک بازی رسمی پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و با اقتدار خواهد رفت. این حرفی است که بنده پای آن می‌ایستم و هرگز کوتاه نمی‌آیم.

کد خبر 2041859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha