۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹

چهاردلی خبر داد:

برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در پیشوا اعلام شد

برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در پیشوا اعلام شد

پیشوا - خبرگزای مهر: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن برنامه هایی در خصوص تکریم و بزرگداشت مقام زن در شهرستان پیشوا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، لیلی چهاردلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: زنان مؤثرترین افراد جامعه هستند که رسالت خطیر تربیت فرزند صالح را برعهده دارند و باعث پیشرفت و موفقیت مردان می شوند.

تبیین ابعاد و شخصیت همه جانبه زندگی حضرت زهرا(س)

وی تصریح کرد: بسیج خواهران به عنوان نخستین و گسترده‌ ترین تشكل مردمی، ویژه برنامه ‌های جشن میلاد كوثر(س) و هفته زن را در راستای تبیین ابعاد و شخصیت همه جانبه زندگی حضرت زهرا(س) در شهرستان پیشوا برگزار می ‌كند.

چهاردلی ادامه داد: این برنامه‌ ها با هدف تكریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت زهرا(س)، تجلیل از مقام و منزلت زن، دیدگاه‌ های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و به منظور توسعه و تحكیم بنیان خانواده با تأكید بر نقش محوری زن در تربیت و پرورش نسل آینده، حفظ شأن و كرامت انسانی و حفظ انسجام خواهران بسیجی در قالب تجمعات سازمان یافته و حضور حماسی برگزار خواهد شد.

برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در پیشوا

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا بیان داشت: با توجه به اهمیت هفته زن در شهرستان پیشوا نیز برنامه‌ هایی نظیر برگزاری نشست بصیرتی و تربیتی، جشن میلاد كوثر(س)، تجلیل از مادران و همسران شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی(تیراندازی و طناب کشی)، مراسم دیدار از سالمندان آسایشگاه کریم آباد، برگزاری مراسم دیدار با علمای اسلام، بازدید از کارگاه گلاب گیری روستای محمد آباد عربهای شهرستان پیشوا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان و... را از مهم ترین برنامه های اجرایی در طول هفته با شکوه زن عنوان کرد.

وی اضافه كرد: امید است در هفته زن با برگزاری برنامه‌ های مختلف در شهرستان پیشوا بیش از پیش در راستای آشنایی بانوان با سیره حضرت زهرا(س) گام برداریم.

کد خبر 2042043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha