۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۰:۱۷

دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با مهر:

ملی‌پوشان اسکیت باید به رکورد نفر سوم آسیا برسند

ملی‌پوشان اسکیت باید به رکورد نفر سوم آسیا برسند

دبیر فدراسیون اسکیت با اشاره به فرصت مجددی که به مدعیان حضور در تیم ملی داده شد، گفت: ملی‌پوشان باید در اردوی تیم ملی به رکورد نفر سوم آسیا برسند.

رضا رفیعانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فرصت مجددی که به مدعیان حضور در اردوی تیم ملی داده شد، بیان کرد: در مسابقات قهرمانی پسران و دختران کشور که در بندرعباس و شیراز برگزار شده بود برخی از ورزشکاران به خاطر مشکلات سربازی و مصدومیت نتوانستند شرکت کنند که به همین خاطر با تصیم شورای مربیان تیم ملی به همه استانها فرصت مجددی داده شد تا در آکادمی اسکیت شایستگی‌های خود را بروز دهند. در واقع کسانی که به رکورد قهرمانی کشور دست می‌یافتند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند.

وی افزود: فدراسیون اسکیت برنامه تازه‌ای را برای اردونشیان تیم ملی در نظر گرفته است. به همین خاطر ورزشکاران برای اعزام به مسابقات جهانی 2013 بلژیک که شهریور ماه آینده برگزار خواهد شد باید در هر ماده به رکورد نفر سوم آسیا در رقابتهای جهانی 2012 ایتالیا برسند. البته هنوز کسی به این رکورد نرسیده ولی در آخرین اردوی قبل از اعزام به مسابقات جهانی تست گیری را انجام می‌دهیم که اگر به حد نصاب لازم نرسند تنها یک یک دو نفر که بهترین رنکینگ را در بین ملی پوشان داشته باشند احتمالا به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

دبیر فدراسیون اسکیت درباره ثبت نام کاندیداهای انتخابات این فدراسیون گفت: مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداها روز شنبه به پایان رسید و 6 نفر کاندیدای ریاست فدراسیون شدند. قرار است مدارک این افراد تحویل وزارت ورزش شود تا روال معمول انجام گیرد به همین خاطر منتظر این هستیم تا وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات را اعلام کند.

کد خبر 2042078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha