۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

منصور پورحیدری:

العین برای پیروزی می‌آید/ برنامه‌ریزی‌های کی‌روش آماتور بود

العین برای پیروزی می‌آید/ برنامه‌ریزی‌های کی‌روش آماتور بود

مشاور فنی باشگاه استقلال با اشاره اینکه تیم العین امارات برای پیروزی مقابل استقلال به میدان می‌آید، گفت: بازیکنان ما هم در بهترین شرایط روحی و بدنی هستند و با توجه به تجربه‌ای که دارند، می‌توانیم با برتری مقابل العین و صدرنشینی به مرحله دوم راه یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز یکشنبه استقلال که در زمین شماره دو آزادی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از قبل حدس می‌زدم که دیدار استقلال و العین بازی مهمی شود. ما برای تثبت سرگروهی به میدان می‌رویم و العین هم روی کاغذ هنوز شانس صعود دارد. آنها برای برد به میدان می‌آیند تا در صورت برد برابر ما و شکست الهلال در زمین الریان از شانس صعود برخوردار باشند. به‌هرحال این تیم هنوز روی کاغذ شانس دارد ولی بعید است به مرحله دوم راه یابد.

وی افزود: العین شب گذشته در بازی داخلی خود هم به یاران اصلی استراحت داد که نشان می‌دهد بازی با استقلال را کاملا جدی گرفته است. البته بازیکنان ما هم در بهترین شرایط روحی و بدنی هستند و با توجه به تجربه‌ای که دارند، می‌توانیم با صدرنشینی به مرحله دوم راه یابیم.

مشاور فنی باشگاه استقلال در خصوص دیدار این تیم در زمین فولاد خوزستان و احتمال برپایی جشن قهرمانی در اهواز عنوان کرد: برای اینکه کار قهرمانی ما به روز آخر کشیده نشود و از فشارها کاسته شود، همه نفرات تیم استقلال دنبال این هستند تا در این دیدار کار را تمام کنند. استقلال همیشه در اهواز خوب بوده ولی فولاد هم تیم قدرتمندی است که از کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی هم برخوردار است. با شرایطی که حالا در تیم می بینم امیدوارم که در اهواز کار را تمام کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با قلعه‌نویی سر جذب یاران جدید به اتفاق نظر رسیده‌اید؟، اظهار داشت: صادقانه بگویم هنوز صحبتی در این باره نداشته‌ایم. آنقدر بازی‌ها حساس و فشرده هستند که فرصتی برای این کار وجود نداشته است. قلعه‌نویی و فتح الله‌زاده یک گفتگوی کوتاه در این خصوص داشته‌اند ولی ریز مسایل را تشریح نکرده‌اند. استقلال اگر به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابد و حمایت‌ها از این تیم صورت گیرد، می‌توانیم تیم خوبی را برای فصل بعدی آماده کنیم.

پورحیدری درباره این که برخی‌ها عنوان کرده‌اند بازیکنان استقلال ممکن است توسط کی‌روش خط بخورند، تاکید کرد: اگر کی‌روش چنین تفکری در سر داشته باشد، اصلا به جام جهانی نخواهیم رفت. مگر استقلال در همه اردوها بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار نداده بود؟ البته این را هم می‌دانیم برخی تیم‌ها به هر بهانه‌ای جلوی بازیکنان خود را می‌گرفتند تا به اردوی تیم ملی نروند.

وی یادآور شد: کی‌روش از روزی که به ایران آمد حتی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های معمولی هم دو هفته لیگ را تعطیل می‌کرد که خیلی‌ها آن زمان اعتراضی به وی نداشتند. این مربی از اروپا آمده ولی برنامه‌ریزهایش برای تیم ملی آماتور بود.

مشاور فنی باشگاه استقلال همچنین گفت: اگر ما اعتراض می‌کردیم تنها برای این بوده که بازیکنان به خاطر فشارهای پایان فصل آسیب نبینند. به نظرم وی در ایران به دنبال کسب تجربه سرمربیگری است. واقعا این حق فوتبال ما نبود که به این وضعیت در بیاید.

 

کد خبر 2042154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha