۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰

ترویج سیره فاطمی میان بانوان البرزی/ برگزاری برنامه های متنوع ویژه هفته زن

ترویج سیره فاطمی میان بانوان البرزی/ برگزاری برنامه های متنوع ویژه هفته زن

کرج – خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برنامه های ویژه هفته زن در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در نشست خبری گرامیدشت میلاد کوثر و هفته بزرگداشت مقام مادر پیش از ظهر یکشنبه شهین حاجی زاده با بزرگداشت مقام زن گفت: این برنامه ها به منظور  ترویج و به فعالیت نشاندن منش و سیره حضرت فاطمه زهرا(ع) را در استان است.

وی ادامه داد: با گذشت زمان و پیشرفت در عرصه های مختلف هنوز هم رفتار و سیرت این بانو بزرگوار به عنوان الگوی برتر است و نقش تربیتی زنان در هیچ دورانی قابل تغییر نیست.

وی افزود: هیچ گاه همانند آن بزرگوار نخواهیم شد چون وجود وی خدایی بود ولی سعی بر آن داریم که رفتارهای آن حضرت را به عنوان الگو در زندگی خود استفاده کنیم.

علیزاده با اشاره به برنامه های متنوع، جشن ها و نشست های مختلف ویژه بانوان گفت: برنامه های مختلفی در سطح استان البرز برای بانوان تدارک دیده شده است که از امروز شروع و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ایجاد حلقه هایی در جهت ترویج فرهنگ فاطمی در اردوگاه از مهم ترین برنامه های است که خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای عموم  ایجاد برنامه های از جمله مسابقات فرهنگی، جشن ها، حلقه های آشنایی با سیره حضرت زهرا(س)، ایستگاه های نقاشی ویژه کودکان و ویزیت رایگان در پارک بانوان از دیگر برنامه هایی است که برای بانوان البرزی تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت:  برنامه ها و مراسم هایی در روزهای این هفته که از جمله آنها نمایشگاه کتاب، نشست سیاسی ، مسابقه کتابخوانی و افتتاح 3 پایگاه روستایی در ساوجبلاغ، اشتهارد و دیگر ناحیه های استان البرز است، برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2042171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha