۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

بیگی اعلام کرد:

توجه ویژه دولت به مناطق زلزله زده آذربایجان/ افتتاح 25 پروژه

توجه ویژه دولت به مناطق زلزله زده آذربایجان/ افتتاح 25 پروژه

تبریز - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت توجهات زیادی نسبت به این استان به ویژه در جریان زلزله 21 مرداد ماه داشت .

به گزارش خبرنگار مهر ، احمد علیرضا بیگی پیش از ظهر امروز قبل از سخنرانی رئیس جمهوری در جمع مردم تبریز در محل ورزشگاه تختی این شهر با بیان این مطلب ابراز داشت: دولت توجهات زیادی نسبت به این استان به ویژه در جریان زلزله 21 مرداد ماه داشت و تمام توان خود را برای بازسازی این منطقه به کار گرفته است.

وی اظهار داشت: در این سفر 25 پروژه با هزینه ای بالغ بر 25 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته و در اختیار مردم این استان قرار می گیرد.

بیگی ادامه داد: آذربایجان شرقی توانسته است با افتتاح و بهره برداری از 15 سد ظرفیت ذخیره سازی آب خود را با هفت برابر افزایش به 3.5 میلیارد مترمکعب برساند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما توانسته ایم تعداد شهرک های صنعتی خود را از 9 شهرک به 41 شهرک افزایش دهیم و سهم خود را از صادارت غیر نفتی از یک میلیارد دلار به بیش از دو میلیارد دلار برسانیم که بدون احتساب خدمات فنی و مهندسی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد دانشجویان ما از 119هزار دانشجو به 207 هزار دانشجو افزایش یافته است .

استاندار آذربایجان شرقی ویژگی مهم دولت را در کنار مردم بودن عنوان کرد و گفت: مردم ایران بوی عدالت را با دولت آقای احمدی نژاد استشمام کرد.

کد خبر 2042174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha