۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

احمدی نژاد: ملت ظرف 3 تا 4 ماه بساط رانت خواران بیت المال را جمع می کند

احمدی نژاد: ملت ظرف 3 تا 4 ماه بساط رانت خواران بیت المال را جمع می کند

تبریز- خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری ایران گفت: استقرار عدالت و رساندن حق مردم به خودشان و جلوگیری از تبعیض و رفاه مردم نیازمند پیگیری همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، محمود احمدی نژاد ظهر امروز در ورزشگاه تختی تبریز اظهار داشت: ملت ایران همواره دنبال پیشرفت و تعالی بوده است و آنچه که ایرانی ها به آن افتخار می کنند مایه مباهات دنیا است.

وی ادامه داد: تاریخ ایران هیچ گاه از مردم آذربایجان بجز پاكی، غیرت، شجاعت، وفاداری و ایمان چیزی ندیده و من افتخار می کنم که نوکری این مردم را می کنم.

وی همچنین ادامه داد: همه دنیا به نهضت های آزادی بخش ایران افتخار می کنند چرا که حرکت ملت ایران همیشه به سمت تعالی بوده است و انقلاب اسلامی اوج این جنبش ها بود که نتیجه اش یکپارچگی و وحدت اکنون ملت ها است.

احمدی نژاد افزود: در طول 34 سال گذشته ملت ایران به رغم سنگ انداختن های داخلی و خارجی توانست به دستاوردهای بزرگ و زیادی دست پیدا کند که نمونه اش در عرصه ی علم و فناوری است که به عنوان الگوی دیگر کشورها در دنیا است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای ملت ایران و ایستادگی و عظمت آنها باعث افتخار سایر کشورها به ایران شده است، گفت: عده ای در داخل و خارج از کشور به بهانه های مختلف سنگین ترین فشارها را به زعم خودشان علیه ملت ایران وارد می کنند ولی ملت امسال با دو حرکت آتی خود، تمام نقشه های آنها را خنثی می کنند.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه معادن با وام ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی به مردم واگذار می شوند، گفت: سال گذشته ستاد معادن در دولت ایجاد شده و معادن كل كشور شناسایی شده اند كه در زمان حاضر فقط چهار یا پنج درصد این معادن فعال هستند و بیش از 90 درصد هنوز غیرفعالند.

وی اظهاركرد: کشور ما دارای معادن زیادی است و اصلی ترین راه برای تامین بودجه کشور، و خنثی کردن نخریدن نفت استفاده از معادن کشور است.

ریئس جمهور گفت: آنهایی كه گفتند نفت ایران را نمی خریم بدانند كه با تبدیل این نفت به مواد گران تر و فروش آنها، ضرر خواهند كرد و دوباره وابسته ما خواهند شد.

احمدی نژاد تاكید كرد: باید معادن را به سرعت به جای نفت فعال كنیم و به دشمنان بفهمانیم كه باز هم در مورد ایران طراحی غلط داشته اند.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و باهم ایران را بسازیم ، قطعا با همدلی تمام مشکلات برطرف خواهد شد.

احمدی نژاد با بیان اینکه خرداد ماه یک انتخابات پرشور و حماسی خواهیم داشت گفت: با یک حرکت انقلابی و انفجاری تمام امید های دشمن به یاس تبدیل می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ملت ایران اهل گفتگو و دوستی است، افزود: دشمن با اختلافات دینی می خواد بین مرد جهان تفرقه بیاندازد که روسای کشورهای مختلف باید با گفتگو و مدیریت درست نقشه های دشمن را خنثی کنند.

احمدی نژاد افزود: با یک انتخابات پرشور و همگانی با حضور همه مردم ،رئیس جمهوری با پشتوانه قوی مردمی با رای بالا انتخاب شود تا حیله های دشمنان در همان ابتدا برملا شود.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان در کشورهای اسلامی دیگر گفت: دشمنان شکست خورده در عرصه های مختلف از راه تزویر وارد شدند تا مسلمانان را با جنگ های مصنوعی به جان هم بیندازند و به اهداف خود برسند.

وی خطاب به مردم سراسر جهان به ویژه مسلمانان گفت: هوشیار باشید تا دربرابر سلطه های دشمنان مقاومت کنید، پول نفت ملت ها را تبدیل به سلاح می کنند و مردم مظلوم را به کشتار همدیگر تشویق می کنند و مسلمانان را به جان هم می اندازند.

رئیس جمهور ایران ادامه داد: ملت ایران هوشیار است و جلوی حیله های دشمنان را می گیرد و با ایستادگی در مقابل سلطه طلبی های دشمنان آنها را ناامید کنند.

وی ادامه داد: در دل ملت ایران و در اندیشه آنها همواره یکتا پرستی عدالت و محبت جایگاه برجسته ای داشته است و به برکت توحید، ملت ایران به جایگاهی والا در دنیا رسیده است.

احمدی نژاد خطاب به سودجویان و برهم‌زنندگان آرامش بازار گفت: امروز عده ای در داخل و خارج از كشور دست به دست هم داده اند تا آرامش مردم و بازار را برهم بزنند، آنها دست بر روی یك كالا گذاشته یا بهانه هایی دیگر بازی هایی درمی آورند كه باید به آنها بگویم که زیاد به این كارتان ادامه ندهید، درست است كه ما درگیر جنگ اقتصادی با برخی ها و مستكبران هستیم اما یقین بدانید كه این ملت به لطف خداوند در مدت سه، چهار ماه این بساط را جمع می كند و یقه سوء استفاده گران را می گیرد و حق خود را از حلقوم آنها بیرون می كشد.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی ایجاد شود كه پیش از پایان دولت دهم به مردم بگویم كه چه گذشت و چه كارهایی انجام شد.

رییس جمهوری اسلامی ایران همچنین به مقاوم سازی 81 هزار مسكن روستایی در آذربایجان شرقی اشاره كرد و گفت: در شهرها نیز كارهای خوبی صورت گرفته و از وزیر مسكن خواهم خواست تا پایان دولت دهم و با تسریع در امور، واحدهای مسكونی به تمام ثبت نام كنندگان تحویل داده شود.

دكتر احمدی نژاد در پایان از آغاز دور جدید ثبت نام مسكن مهر در آینده ای نزدیك خبر داد.

کد خبر 2042342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha