۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

حسینی:

ایستایی و رکود در دولت د هم معنایی ندارد

ایستایی و رکود در دولت د هم معنایی ندارد

تبریز - خبرگزاری مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره رسیدن به دستاوردهای مختلف در عرصه‌های علمی، فناوری، تکنولوژی ،‌ هسته‌ای و ... در چند سال گذشته، تاکید کرد: با روحیه نشاط و جهادی که هست ایستایی و رکود در دولت دهم معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، "سیدمحمد حسینی" ظهر امروز یکشنبه که به عنوان نماینده معین دولت به شهرستان هشترود سفر کرده طی سخنانی در جمع مردم این شهرستان در مسجد سیدالشهدا (ع) گفت: از افتخارات دولت نهم و دهم این است که همواره تلاش کرده امکانات و بودجه در سراسر کشور به صورت عادلانه در اختیار همگان قرار گیرد.

نماینده معین دولت دهم همچنین دیدار با مردم از نزدیک، رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی استانی را از دیگر افتخارات این دولت برشمرد.

حسینی تاکید کرد: رئیس جمهور و اعضای کابینه‌ی دولت با روحیه جهادی،‌ استکبارستیزی و خدمتگزاری به مردم تا آخرین لحظه مسئولیت خطیر خود در خدمت میهن اسلامی ایران خواهند بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مردم شهرستان هشترود را شهیدپرور ، همیشه در صحنه و قهرمان‌پرور برشمرد و گفت: ظرفیت‌های فراوانی در این خطه وجود دارد که نیاز است با حمایت و اقدامات لازم، از تمامی آن ظرفیتها  بهره‌وری بهینه انجام شود.

عضو کابینه‌ دولت دهم به فرمایشات و بیاناتی از مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) درخصوص تاکید بر حمایت از مناطق محروم و دورافتاده اشاره کرد و گفت: در این دولت اینگونه بود که وقتی بحث عدالت و امکانات مطرح می‌شد این امکانات فقط برای تهران و کلانشهرها نبود بلکه نگاه ویژه دولت همواره به مناطق محروم و دورافتاده بوده است که چهار دوره سفر استانی دولت نهم و دهم گواهی بر این مدعاست.

حسینی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگران در روز گذشته درخصوص حمایت و افزایش تولیدات داخلی و عدم وابستگی به خارج از کشور اشاره و تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی، اقتصاد کشور را  تقویت نموده و به مانند گذشته با همت و تلاش همگان موانع ایجاد شده دشمنان از طریق تهدیدها و تحریم ها را پشت سر بگذاریم و همه ی اینها را به فرصت تبدیل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به عنوان شعار سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" اشاره کرد و افزود: در بحث حماسه سیاسی موضوع انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که حضور پرشکوه مردم در صحنه‌ انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت کشور جایگاه نظام را در جهان تثبیت خواهد کرد.

به گفته‌ حسینی، ما کشوری هستیم که بیش از سه دهه،  دائم در هجمه‌ی تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بوده ایم لذا دشمنان در عرصه‌ انتخابات نیز دست به توطئه و دشمنی خواهند زد که بصیرت،‌وحدت و یکپارچگی مردم در صحنه، نقشه‌ها و نوطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

نماینده  معین هیات دولت در شهرستان هشترود به بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص ویژگی‌های رئیس جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: باید کسی در راس امور اجرایی کشور قرار گیرد که با جرات، با توان و توانمند بوده و ‌دارای روحیه جهادی و ... باشد که بتواند در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام برداشته و همواره خدمتگزار مردم در سراسر کشور باشد.

حسینی به فعالیت در کارها،‌ دستاوردها، ‌انجام طرحها و ... مختلف در این دولت اشاره و ابراز امیدواری کرد: دولت بعدی با جهش بیشتر فعالیتها را دنبال کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه این سفر ضمن ادای احترام به شهدا، دیدار چهره به چهره با مردم، سخنرانی در جمع مردم شهرستان،‌ بازدید از مکانهای مختلف از جمله حوزه علمیه، مساجد و مصلای در حال ساخت از جمله برنامه‌ سفر وزیر ارشاد به هشترود است.

وی در ادامه حضور در این شهرستان به همراه امام جمعه هشترود از بخش‌های مختلف حوزه علمیه بازدید کرد.

وزیر ارشاد در حین بازدید از این حوزه با شماری از طلبه‌های حوزه علمیه به گفتگو پرداخت.

همچنین در ادامه، امام جمعه شهرستان توضيحاتي را پيرامون حوزه‌ علميه هشترود به وزیر ارشاد ارائه کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی دولت روز یکشنبه به عنوان نماینده معین دولت به شهرستان هشترود در آذربایجان‌شرقی سفر کرد.

شرکت در شورای اداری شهرستان، دیدار مردم و سخنرانی در جمع مردم از جمله برنامه‌های وزیر ارشاد در این سفر است.

تصریح می شود در طول دولت دهم بالغ بر 225 سفر استانی با حضور سیدمحمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سراسر کشور انجام شده است که تمامی فعالیت‌ها برنامه‌ها و ... انجام شده در نمایشگاه "ره توشه" ویژه بیان عملکرد و دستاوردهای وزارت ارشاد در چهار ساله گذشته به معرض نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 2042405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha