۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۵۷

بیمارستان مرند افتتاح نشد

بیمارستان مرند افتتاح نشد

مرند - خبرگزاری مهر: نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح نشدن بیمارستان مرند در جریان سفر چهارم رئیس جمهور به آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حسن نژاد شامگاه دیروز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تشکر از همت دولت نهم و دهم برای به پیشرفت رساندن حوزه انتخابیه اش گفت: مشکل بیمارستان مرند جدی است و در سفر رئیس جمهوری این بیمارستان به دلیل تجهیز نشدن از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح نشد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان تکمیل شده است اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی ایراداتی به این ساختمان وارد دانسته و از تجهیز آن جلوگیری می کند.

فرماندار شهرستان مرند نیز در این جلسه با بیان اینکه هم اینک نیازمند اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان برای تجهیز این بیمارستان هستیم افزود: بیمارستان جدید مرند باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد چرا که بیمارستان قدیمی این شهر با 60 سال قدمت جوابگوی نیازهای بهداشتی و درمانی اهالی این شهرستان نیست.

بهنام رضوانی همچنین با ارائه گزارشی از سفرهای اول تا سوم دولت به این شهرستان گفت: از سفر اول ریاست جمهوری 34 طرح مصوب، 95 درصد تحقق یافته، از سفر دوم با 49 طرح مصوب 33 درصد محقق شده و از سفر سوم نیز از 24 طرح مصوب 23 درصد آن به مرحله اجرا رسیده است.

وی عدم تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری مرند با 10 درصد پیشرفت را از جمله طرح های نیمه تمام دولت در این شهرستان اعلام کرد و گفت: بیش از 15 سال است که تنها نصف جمعیت مرند از امکان دفع بهداشتی فاضلاب خود بهره مند شده اند و مسئولان باید در تکمیل پروژه فاضلاب مرند نهایت توجه را داشته باشند.

کد خبر 2042758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha