۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷

«غارغارک» جعفر ابراهیمی در نمایشگاه کتاب به دنیا می‌آید

«غارغارک» جعفر ابراهیمی در نمایشگاه کتاب به دنیا می‌آید

«تولد غارغارک»، مجموعه شعرهای جعفر ابراهیمی برای خردسالان است که در بیست‌ و ششمین نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود.

جعفر ابراهیمی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار کتاب «تولد غارغارک»، مجموعه شعر برای خردسالان خبر داد و افزود: این مجموعه شعر از سوی نشر پیدایش منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«هیچ هیچ هیچانه» نیز مجموعه‌ای است که از سوی نشر افق منتشر و برنده جایزه شورای کتاب کودک شده است. هیچانه‌ها، معنا و مفهوم چندانی ندارند و تنها خوش آوا هستند؛ به گونه‌ای که این موسیقی و ضرباهنگ کلام است که کودک را جذب می‌کند بی این‌که متوجه معنا شود.

ابراهیمی، از انتشار یک مجموعه سه جلدی که در آینده به هفت جلد می‌رسد نیز خبر داد و گفت: «قصه‌های من و پدربزرگ»، عنوان این مجموعه و بیانگر تجربه‌های شخصی من و اولین نوه‌ام، پیوند است.

«می‌نویسم ابر باران می‌شوم»، مجموعه هایکوهای جعفر ابراهیمی برای نوجوانان است که از سوی کتاب‌های شکوفه (انتشارات امیرکبیر) منتشر می‌شود. عنوان نخستین مجلد از این مجموعه 12 جلدی، «تا کجای آسمان» نام داشت که از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منتشر شد. «صلح مثل چای تازه‌دم»، عنوانی دیگر از این مجموعه است که 32 هایکو را دربرمی‌گیرد.

«قصه‌های پیامبران»، عنوان یک مجموعه 8 جلدی برای کودکان دبستانی است و «100 شعر یک شاعر»، هم عنوان مجموعه شعرهای 100 شاعر برای خردسالان است که شعرهای جعفر ابراهیمی را هم در خود جای داده؛ این مجموعه را نیز کتاب‌های شکوفه منتشر می‌کند.

کد خبر 2043084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha