۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۱

برپایی نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان

برپایی نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی در دانشگاه کاشان

نمایشگاه "بانوی ایرانی، پوشش اسلامی" به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان شهرستان طی مراسمی در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

به گزارش مهر، دکتر عباس کتابی، رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم حفظ حجاب و  پوشش اسلامی برای زنان را از ضروریات دین مقدس اسلام دانست و گفت: یکی از نشانه های فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب است.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود: بانوان جامعه ما به خصوص دانشجویان باید چگونگی زندگی و سیره آن حضرت را در مسایل مختلف بویژه عفاف و حجاب الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه کاشان به هجمه فرهنگی و تبلیغات گسترده شبکه های مجازی دشمنان بر علیه فرهنگ ما اشاره کرد و اظهار داشت: وظیفه بانوان است که از گوهر ناب حجاب دفاع و محافظت کنند.

وی برگزاری این نمایشگاه را یک اقدام نمادین در راستای حفظ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برشمرد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نمایشگاه شروعی برای توجه بیشتر به فرهنگ اسلامی باشد.

این نمایشگاه توسط کانون دانشجویی عفاف و حجاب (عروج) و مدیریت فرهنگی دانشگاه و با همکاری مراکز فنی و حرفه ای شهرستان کاشان تا 13 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاههای دانشگاه کاشان برای بازدید علاقمندان دایر است.

در این نمایشگاه همچنین انواع چادر و مانتو در مدل و طرحهای مختلف و البسه حجاب با تخفیف 10 تا 30 درصد به فروش می رسد.

 

کد خبر 2043204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha