۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰

تولید بازی رایانه ای "جزیره ابوموسی" همزمان با روز ملی خلیج فارس

تولید بازی رایانه ای "جزیره ابوموسی" همزمان با روز ملی خلیج فارس

بازی رایانه ای "جزیره ابوموسی" که با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ساخته شده امروز همزمان با 10 اردیبهشت ماه معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نسخه پیش نمایش بازی رایانه ای "جزیره ابوموسی" ساخته امیر محمدرضایی، در سبک مدیریت منابع تولید شده است که در جشنواره ملی خلیج فارس رونمایی خواهد شد.

بازیکن در سبک مدیریت منابع در ابتدای بازی دارای منابعی هر چند کم اما با ارزش است که نحوه سرمایه گذاری و تخصیص درست منابع و مدیریت صحیح باعث پیشرفت او شده و احساس رضایت از این پیشرفت او را به سمت ادامه بازی در مراحل بالاتر و پیشرفت با منابع کمتر سوق می دهد که معمولا افراد خوش فكر و دقیق، طرفدار پر و پا قرص این سبك از بازی‌ها به شمار می‌روند.

روند بازی "جزیره ابوموسی" به گونه ای است که بازيكن برخلاف بازيهاي متداول سبك مديريت منابع، جزيره را جز  به كل مديريت نمي كند بلكه با سيستم جديد پيشنهادي در اين بازي، مانند يك مدير عمل می كند. در بازی ابوموسي بازيكن بايد دقيقا مانند يك شهردار عمل كند.

یكی از عوامل مهم كه همیشه موجب شده تا انسان‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی به پیشرفت‌های چشم‌گیری دست پیدا كنند، به‌كارگیری مدیریت منابع صحیح و مناسب بوده است. از این رو ساخت بازیهایی با این موضوع موجب می شود مدیریت درست منابع از همان سنین کودکی و نوجوانانی به فرزندان این مرزو بوم آموزش داده شود.

کد خبر 2043807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha