۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

لوچسکو:

مقابل تراکتورسازی با بازیکنان ذخیره بازی می کنیم

مقابل تراکتورسازی با بازیکنان ذخیره بازی می کنیم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر با بیان اینکه در بازی با تراکتورسازی به بیشتر بازیکنان اصلی تیمش استراحت می دهد، گفت: با توجه به اینکه صعود ما به مرحله بعد تقریبا قطعی شده، کار چندان سختی برابر تراکتورسازی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، "رضوان لوچسکو" امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی ایران و الجیش قطر اظهار داشت: من از اینکه صعودمان به مرحله بعدی قطعی شده خوشحالم و امیدوارم در دور حذفی هم با انجام بازی های خوب بتوانیم به یک مرحله بالاتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدای مسابقات شاید کمتر کسی فکر می کرد تیم الجیش بتواند از این گروه صعود کند اما تیم من ثابت کرد که می تواند کارهای سخت را انجام دهد.

سرمربی الجیش تجربه را یکی از فاکتورهای موثر در صعود تیم ها به مرحله بعدی عنوان کرد و گفت: با اینکه تیم ما برای اولین بار بود که حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کرد ولی ما بازیکنان با تجربه ای داشتیم که از تجربه آنها بهترین استفاده را کردیم و توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

وی افزود: بازی های لیگ قهرمانان آسیا سخت است و یک تیم برای موفقیت در این بازی ها باید تجربه کافی داشته باشد، من خوشحالم که تیم ما در این بازی های سخت تا به اینجا موفق عمل کرده و از مرحله اول این مسابقات صعود کرده است.

لوچسکو در خصوص بازی برابر تراکتورسازی عنوان کرد: من فکر نمی کردم که تراکتورسازی حذف شود، با این حال ما در بازی فردا برابر این تیم کار چندان سختی نداریم چراکه صعود ما به مرحله بعدی قطعی شده است.

وی ادامه داد: در بازی فردا من ترجیح دادم تا به بازیکنان اصلی تیمم استراحت بدهم چراکه آنها را برای بازی های آینده نیاز دارم و آنها باید با ریکاوری مناسبی خود را برای بازی در مرحله بعد آماده کنند.

سرمربی الجیش گفت: در بازی با تراکتورسازی در ترکیب تیمم تغییراتی را خواهم داشت و بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده خواهم کرد، ما نمی خواهیم در مرحله بعدی تیم شکست خورده باشیم.

کد خبر 2044073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha