۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۸

آیت الله دری نجف آبادی:

ترویج فرهنگ قناعت وصرفه جویی سرلوحه کار قرار گیرد

ترویج فرهنگ قناعت وصرفه جویی سرلوحه کار قرار گیرد

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به مصادیق اقتصاد مقاومتی و راه حل برون نفت از مشکلات و تحریمهای کنونی گفت: فرهنگ قناعت و صرفه جویی باید سرلوحه کار اقشار جامعه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ صبح سه شنبه در دیدار با بانوان نمونه بسیجی و خواهران بسیج ناحیه یک اراک که به مناسبت هفته زن٬ افزود: ملت ایران به ویژه بانوان باید با صرفه جویی و دوری از اسراف این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند.


وی اضافه کرد: بانوان جامعه اسلامی در بخش اقتصادی نیز نقش تعیین کننده ای دارند و می توانند با رعایت الگوی مصرف و فرهنگ سازی کشور را در مسیر پیشرفت هدایت کنند.

آیت الله دری خاطرنشان کرد: آنچه برای خواهران مقدم است ایمان و عشق به پروردگار است که سعادت دنیاو آخرت را به دنبال دارد.

وی افزود: فاطمه زهرا(س) برای ما یک الگوی حسنه است و در تمام ابعاد زندگی از عبودیت٬ بندگی خدا٬ ارتباط با پدر و مادر و همسرداری و تربیت فرزندان نمونه است.


امام جمعه اراک با اشاره به ثبت نام نزدیک به 6 هزار نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی گفت: باید بهترین افراد برای مدیریت شهر انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و پای صندوق های رای یک ارزش و حماسه عظیم برای ملت ایران است٬ گفت: این حماسه میلیونی پای صندوق های رای همچون گذشته چشم دشمنان را کور خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمن باید بداند که ملت ایران خود سرنوشتشان را زقم می زنند و با حضور در پای صندوق های رای افراد اصلح را بر می گزینند.

 

کد خبر 2044123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha