۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۱۹

خانعلی:

20 پایگاه سلامت نوآموزان گلستانی را می سنجند

20 پایگاه سلامت نوآموزان گلستانی را می سنجند

گرگان - خبرگزاری مهر،: دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود دبستان گلستان با اشاره به اجرای این طرح از خرداد ماه در پايگاه هاي تشخيصي سراسر استان گفت: 20 پایگاه در این طرح فعال می شوند.

عباس خانعلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اين طرح شامل نوآموزان نيمه دوم 85 و نيمه اول 86 و جاماندگان از طرح سنجش سال گذشته است كه با دريافت معرفي نامه از آموزشگاه و مراجعه به پایگاه سنجش می توانند نسبت به تکمیل شناسنامه سلامت اقدام کنند.

وی اظهار داشت: این طرح باهمکاری وزارت بهداشت ودرمان وآموزش پزشکی اجرا خواهد شد و برای اجرای طرح 20 پایگاه در سطح استان فعال خواهند بود.
 
وی عنوان کرد: ارزیابی اولیه کلیه نوآموزان از لحاظ بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، بهداشتی و پزشکی در پایگاهها صورت خواهد گرفت و نوآموزانی که مشکوک به مشکل شناخته شوند در پایگاههای تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرند.
 
خانعلی اظهار داشت: هزینه ارزیابی اولیه کلیه نوآموزان 80 هزار ریال است ولی در مرحله تخصصی هزینه ای دریافت نمی شود، همچنین 5 الی 10 درصد دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت بصورت رایگان و نیم بهاء مورد ارزیابی قرار می گیرند.
 
وی در پایان از والدین درخواست نمود نوآموزان با آمادگی کامل روحی وجسمی در طرح شرکت نمایند ونگران نتایج طرح نباشند.
کد خبر 2044260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha