۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۹

کلوپ پس از فینالیست شدن دورتموند؛

بازی با رئال مادرید پایان دراماتیکی داشت/ خودمان را سرزنش می‌کنیم

بازی با رئال مادرید پایان دراماتیکی داشت/ خودمان را سرزنش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال دورتموند پس از صعود به دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت پایان بازی با رئال مادرید کمی دراماتیک بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال دورتموند آلمان سه‌شنبه شب با نتیجه 2 بر صفر مقابل رئال مادرید شکست خورد اما با توجه به پیروزی 4 بر یک در دیدار رفت، جواز حضور در دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

"یورگن کلوپ" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: پایان بازی کمی دراماتیک بود. البته ما موقعیت‌های فراوانی در ضدحمله داشتیم و استفاده نکردیم. می‌دانستیم که رئال مادرید با چهره‌ای تهاجمی گام به زمین می‌گذارد اما بعد از 25 دقیقه اوضاع را آرام کردیم. اما ما واقعا خودمان را سرزنش می‌کنیم از آنجا که فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و اجازه دادیم رئال به بازی برگردد.

سرمربی دورتموند افزود: تیم ما امروز نمایش خوبی داشت اما متاسفانه نه در تمام طول بازی. رئالی‌ها قادرند در زمین خودشان یک فوتبال باکیفیت ارائه کنند.

تیم فوتبال دورتموند روز شنبه در چارچوب رقابتهای بوندس لیگا در سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن مونیخ است. کلوپ در خصوص این دیدار اظهار داشت: روز شنبه با بایرن بازی می‌کنیم و چون یک روز بیشتر استراحت می‌کنیم، فرصت خوبی است. بنابراین دلیلی نمی‌بینم به بازیکنانم اجازه ندهم به بیرون بروند و جشن بگیرند. خودم هم در هتل می‌مانم و استراحت می‌کنم.

کد خبر 2044576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha