۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

شفیعی ثابت:

شفت در چهارمین سفر رئیس جمهور میزبان وزیر دادگستری است

شفت در چهارمین سفر رئیس جمهور میزبان وزیر دادگستری است

رشت – خبرگزاری مهر: فرماندار شفت گفت: این شهرستان در چهارمین دور سفر استانی رئیس جمهوری به گیلان میزبان وزیر دادگستری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شفیعی ثابت  صیح چهارشنبه در مصاحبه با رسانه ها  افزود: " مرتضی بختیاری " به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور ضمن شرکت در شورای اداری این شهرستان به مشکلات مردمی نیز رسیدگی خواهد کرد.

وی همچنین از بهره برداری 122 طرح کشاورزی  همزمان با چهارمین سفر رئیس جمهوری به استان در شفت خبرداد و اظهار داشت: این تعداد طرح با 26 میلیارد و 660 میلیون ریال اعتبار که برای 200 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شفت گفت: هم اکنون بیمارستان 32 تختخوابی شفت جزو پروژه های مهر ماندگار کشور با 40 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، آماده بهره برداری است.

وی افزود: انجام مطالعات ساخت سد لاسک، مطالعات ساخت راه شفت به زنجان و سالن ورزشی نصیرمحله از مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به استان بوده که به اتمام رسیده است.

شفیعی ثابت اظهار داشت: در پاسخ به نامه های سفرهای قبلی محمود احمدی نژاد 53 مورد کمک هزینه به زنان سرپرست خانوار و 83 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به شهروندان شهرستان شفت پرداخت کرده است.

وی در ادامه تخصیص اعتبارات مناسب برای اتمام پروژه های نیمه کاره و نیز مروری بر تلاش های دولت نهم و دهم را از ره آورد های دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت عنوان کرد.

فرماندار شفت همچنین تصویب شهر شدن روستای بزرگ " نصیرمحله " این شهرستان یا سه هزار و 150 نفر جمعیت را از خواسته های مردم منطقه برای ارتقای شاخص توسعه، عمران و آبادانی عنوان کرد و گفت: براساس مصوبات دولت یکی از معیارهای تبدیل روستا به شهر دارابودن سه هزار و 500 نفر جمعیت است که امیدواریم هیئت دولت در این زمینه مساعدت کند.

وی افزود: استقرار امکانات شهری در منطقه زیارتی و گردشگری روستای امامزاده ابراهیم (ع) شفت که سالانه افزون بر 200 هزار نفر مسافر از آنجا دیدن می کنند، از دیگر خواسته هایی است که در جلسه شورای اداری مطرح می شود.

شهرستان شفت با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

کد خبر 2044628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha