۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۰۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

مس 13 روز است که در برزخ قرار دارد/ تعویق پلی‌آف به مس ضربه زد

مس 13 روز است که در برزخ قرار دارد/ تعویق پلی‌آف به مس ضربه زد

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه با تاکید بر اینکه 13 روز است در بلاتکلیفی و برزخ به سر می‌بریم، گفت: تعویق بازی‌های پلی‌آف شرایط سختی بوجود آورده و اجازه برنامه‌ریزی را از ما گرفته است.

حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اظهار نظر اخیر رئیس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه صدور رای پرونده تخلفات لیگ دسته اول نیاز به زمان دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر برای بازی پلی‌آف با تیم استقلال صنعتی خوزستان، ۱۳ روز است اردویی را در تهران تشکیل داده‌ایم تا با انجام یک پرواز به اهواز برویم اما چون زمان این بازی به طور مداوم به تعویق می‌افتد، در بلاتکلیفی و برزخ به سر می‌بریم و این موضوع تبعاتی را نیز برای ما داشته است.

وی در همین خصوص افزود: تعویق بازی پلی‌آف باعث شده که روزی ۶ تا ۷ میلیون تومان ضرر مالی ببینیم. با این اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی نمی‌دانیم که اردوی پیش از بازی پلی‌آف خود را باید بر مبنای شرایط آب و هوایی کدام یک از شهرهای اهواز، یاسوج یا کرمانشاه تشکیل دهیم، ضمن اینکه نمی‌دانیم باید بلیت هواپیما و همچنین هتل برای کدام شهر تهیه کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه تاکید کرد: نامشخص بودن زمان بازی پلی‌آف و طولانی شدن اردوی تیم، شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم را بهم ریخته و از نظر بدنی نیز آنها از شرایط مسابقه خارج شده‌اند، به همین دلیل قصد داریم عصر چهارشنبه به رفسنجان برگشته و اردوی خود را در آنجا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: البته نامشخص بودن حریف ما در بازی پلی‌آف کار کادرفنی تیم را نیز سخت کرده است چون آن‌ها باید بازی‌های سه تیم را تحت آنالیز و بررسی قرار دهند.

منصوری در پایان گفت: در مجموع باید بگویم تعویق بازی‌های پلی‌آف شرایط سختی را برای ما بوجود آورده و اجازه برنامه‌ریزی را از ما گرفته است. امیدوارم این مرتبه کمیته انضباطی با وجود این مشکلات و بلاتکلیفی‌هایی که برای ما پیش آمده، جهت ریشه کن کردن فساد و تبانی در لیگ آزادگان که هر سال شاهد آن هستیم، اقداماتی جدی و تاثیر گذار انجام دهد وگرنه هیچ زمان ناپاکی‌ها در لیگ آزادگان از بین نخواهد رفت.

کد خبر 2044722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha