۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

مرکز نشر دانشگاهی به دانشجویان کارت کتاب ارایه می‌کند

مرکز نشر دانشگاهی به دانشجویان کارت کتاب ارایه می‌کند

مرکز نشر دانشگاهی طرح کارت کتاب را به منظور خرید آثار دانشگاهی با تخفیف ویژه در نمایشگاه کتاب اجرا می‌کند.

بهمن هادی‌پور؛ مدیر مرکز نشر دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارایه هزار عنوان کتاب از سوی این موسسه در بخش دانشگاهی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب  گفت: تلاش ما این بود امسال در حوزه قیمت‌گذاری آثار دانشگاهی برای دانشجویان آثارمان را با 15 تا 25 درصد تخفیف ارایه کنیم. از سوی دیگر برای تمام دانشگاه‌های دولتی و آزاد آثار ما با تخفیف 50 درصد و به منظور تجهیز و تقویت کتابخانه‌های دانشجویی برای دانشجویانی که توانایی خرید کتاب ندارند ارایه می‌شود.

وی  در ادامه از اجرای طرح کارت کتاب برای دانشجویان در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: با امضای تفاهم‌نامه میان نشر دانشگاهی و بانک پاسارگاد از روز شنبه 14 اردیبهشت دانشجویان می‌توانند با مراجعه به برخی شعب بانک پاسارگاد که اعلام خواهد شد با پرداخت مبلغ دو هزار تومان کارت کتاب دریافت و با شارژ آن به هر مبلغی که تمایل دارند در ایام نمایشگاه کتب و در ادامه در تمامی طول سال آثار ما را با 15 تا  30 درصد تخفیف تهیه کنند. در ضمن تلاش می‌کنیم در سال جاری امکانی فراهم شود تا تمامی کتاب‌های ناشران دانشگاهی از طریق سایت مرکز نشریه دانشگاهی و سامانه کارت کتاب به این شیوه قابل ارایه شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه نشر به ویژه قیمت کاغذ گفت: در سال 92 و به منظور شرکت در نمایشگاه 30 عنوان جدید کتاب منتشر شد اما رویکرد ما بر این قرار گرفت که شمارگان کتاب ها را سنگین نگیریم و با حرکت به سمت چاپ دیجیتال کتاب‌ها را به شرط تقاضا تولید کنیم. این مساله جدا از منافع اقتصادی منجر می‌شود که به موضوع کاغذ و گرانی آن از سوی ما به عنوان یکی از بزرگترین ناشران دانشگاهی کشور دامن زده نشود.

 

کد خبر 2044867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha