۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

خودروهای رایگان در نمایشگاه مسافر زیادی ندارند/ نیاز به اطلاع‌رسانی بهتر

خودروهای رایگان در نمایشگاه مسافر زیادی ندارند/ نیاز به اطلاع‌رسانی بهتر

در حالی که از روز نخست نمایشگاه کتاب تهران 22 خودروی ون برای جابجایی بازدیدکنندگان در ضلع جنوبی مصلی مستقر شده‌اند، بسیاری از بازدیدکنندگان این مسیر را به صورت پیاده طی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صبح امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که بسیاری از بازدیدکنندگان به دلیل ضعف اطلاع رسانی در مورد نحوه جابجایی آنها از مبادی ورودی مصلی به بخش‌های مختلف نمایشگاه، به صورت پیاده این مسیرها را طی می‌کنند.

امسال حدود 20 دستگاه خودروی ون هر کدام با ظرفیت 12 نفر در ضلع جنوبی مصلی (درب شماره 1) مستقر شده‌اند تا کار انتقال بازدیدکنندگان را به جلوی صحن اصلی مصلی انجام دهند. در بخش ناشران خارجی هم دو دستگاه از این خودروها این ماموریت را برعهده دارند.

با این که کار انتقال مردم از این مسیرها به جلوی صحن اصلی و برعکس به صورت رایگان انجام می‌شود، بسیاری از بازدیدکنندگان که با استفاده از مترو به مصلی می‌آیند، از خروجی متروی شهید بهشتی به صورت پیاده مسیر صحن مصلی را تا جلوی شبستان طی می‌کنند.

مسئول خط انتقال بازدیدکنندگان از نمایشگاه مستقر در درب شماره 1 در این مورد به خبرنگار مهر گفت: بسیاری از مردم هنوز از استقرار این خودروها در ضلع جنوبی مصلی بی اطلاع اند و به همین خاطر دست کم 15 دقیقه طول می‌کشد تا یک خودروی ون که ظرفیتش 12 نفر است پر شود.

وی در مورد احتمال تغییر محل استقرار این خودروها از درب شماره 1 به خروجی متروی شهید بهشتی گفت: ما هیچ مشکلی از این بابت نداریم و چنانچه بازدیدکنندگان ترجیحشان این باشد که از این مسیر به جلوی شبستان بروند، در صورتی که به ما اعلام کنند، این تغییر شیفت را انجام می‌دهیم.

22 خودروی مستقر در مصلی محل برپایی نمایشگاه کتاب تهران و نیز بخش خارجی آن که در روبروی مصلی در خیابان شهید بهشتی واقع است از ساعت 9 صبح تا پایان کار نمایشگاه در هر روز (8 شب) در حال جابجایی بازدیدکنندگان هستند.

کد خبر 2044897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha