۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پیشنهاد عزیزی خادم برای همراهی پیشکسوتان و رسانه‌ها در سفرهای تیم ملی

پیشنهاد عزیزی خادم برای همراهی پیشکسوتان و رسانه‌ها در سفرهای تیم ملی

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از پیشنهادش به مسئولان این فدراسیون برای همراهی پیشکسوتان و تعداد بیشتری از رسانه‌های در سفر‌های تیم ملی به قطر و کره‌جنوبی خبر داد و گفت: همراهی پیشکسوتان با تیم ملی باعث ایجاد وحدت و بالارفتن انگیزه بازیکنان می‌شود.

شهاب الدین عزیزی خادم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برنامه‌های کمیته تیم‌های ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در راستای توجه ویژه به پیشکسوتان، پیشنهاد همراهی این افراد زحمت‌کش فوتبال در سفرهای تیم ملی ایران به قطر و کره‌جنوبی را به فدراسیون فوتبال ارائه کردم.

وی اجرایی شدن این پیشنهاد را منوط به موافقت مدیران فدراسیون فوتبال و همکاری کمیته پیشکسوتان دانست و افزود: سه بازی آینده برای تیم ملی ایران حیاتی است و همراهی پیشکسوتان نامدار با تیم ملی در این دیدارها مهم از یک سو ضمن ایجاد وحدت در فوتبال ملی، انگیزه بازیکنان را هم بالا می‌برد و از سوی دیگر فرصت مناسبی خواهد بود تا به بهترین شکل از زحمات پیشکسوتان قدردانی شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز تاسف از اینکه در گذشته برنامه‌ریزی مناسبی برای پیشکسوتان صورت نگرفته، اضافه کرد: در دنیای فوتبال پیشکسوتان و اسطوره‌های نامدار به عنوان یم ثروت و گنجینه بزرگ مورد تقدیر قرار می‌گیرند و ما هم وظیفه داریم با چنین اقداماتی، کاری زیبا، ماندگار و ارزشمند را برای پیشکسوتان عزیز فوتبال ایران انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در این روزهای مهم همه باید حول یک محور آنهم کمک به موفقیت تیم‌ ملی گام برداریم، خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم حتی برای بازی‌های داخلی هم باید فضایی مناسب در ورزشگاه آزادی جهت پیشکسوتان ایجاد شود. ایجاد این امکانات که هزینه بسیاری ندارد و تنها نیاز به برنامه‌ریزی دارد، باعث ایجاد وحدت و بالارفتن انگیزه بازیکنان می‌شود زیرا مردم از این پیشکسوتان خاطرات زیادی دارند.

عزیزی خادم همچنین تاکید کرد: پیشکسوتان شایسته احترام بوده و باید استارت کارهای بزرگ برای آنها را از بازی‌های پیش روی تیم ملی بزنیم، اقداماتی که می‌تواند در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه در نشست مسئولان فدراسیون با شرکت هواپیمایی آسمان پیشنهاد افزایش تعداد خبرنگاران و عکاسان در دیدارهای آینده تیم ملی را مطرح کرد که خوشبختانه با موافقت همراه شد، ادامه داد: با توجه به شرایط موجود کمیته‌ پیشکسوتان و کمیته‌ رسانه‌ می‌توانند با هماهنگی با مسئولان، شرایط نفرات مد نظر خود را برای این سفرها معرفی کنند تا با یک برنامه‌ریزی مناسب، حضورشان در قطر و کره‌جنوبی به موفقیت تیم ملی کمک شایانی کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان با تشکر از حرکت ملی جامعه رسانه در بحث قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدید تیم ملی گفت: رسانه‌ها بازوی اصلی توسعه ورزش و فوتبال دارند و به عقیده بنده لازمه پیشرفت بوده و نقش مهمی در موفقیت‌های ورزشی دارند.

کد خبر 2045152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha