۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

تدابیر امنیتی ویژه در اطراف ساختمان نخست وزیری لیبی

تدابیر امنیتی ویژه در اطراف ساختمان نخست وزیری لیبی

منابع لیبیایی از اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در اطراف ساختمان نخست وزیری این کشور پس از محاصره بسیاری از وزارتخانه ها از سوی شبه نظامیان مسلح خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری التضامن، منابع لیبیایی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف ساختمان نخست وزیری لیبی در شهر طرابلس خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: تشدید تدابیر امنیتی در اطراف مقر نخست وزیری در پایتخت لیبی در منطقه السکه در حالی انجام می شود که گروههای مسلح برای چهارمین روز متوالی ساختمان وزارت خارجه لیبی را به محاصره خود درآورده اند و برای دومین روز متوالی ساختمان وزارت دادگستری را در محاصره خود دارند. آنها همچنین وزارتخانه های کشور و دارایی را نیز برای یک روز محاصره کرده اند.

خواسته شبه نظامیان مسلح تصویب سریع قانون عزل سیاسی و عزل همه افرادی که با رژیم معمر قذافی همکاری داشته اند، است. به موجب این قانون بسیاری از سیاستمداران کنونی این کشور باید عرصه سیاسی را ترک کنند.

لیبی پس از دخالت غربی ها هیچگاه رنگ ثبات به خود ندیده است و شبه نظامیان مسلح عملا اداره کننده هستند و دولت ضعیف مرکزی نتوانسته اند کنترل امور را در دست گیرد.

کد خبر 2045262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha