۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶

وداع غم بار تراکتور سازی با لیگ قهرمانان آسیا/ تماشاگران غایب بزرگ میدان

وداع غم بار تراکتور سازی با لیگ قهرمانان آسیا/ تماشاگران غایب بزرگ میدان

تبریز-خبرگزاری مهر:برای اولین بار در طول تاریخ فوتبالی باشگاه تراکتور سازی تماشاگران رغبتی به حضور در ورزشگاه و تشویق این تیم نداشتند و این نشان از قهر تماشاگران تراکتور سازی از این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر:بازی های هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با انجام دیدارهایی از گروه های مختلف برگزار شد که در یکی از دو بازی گروه A تیم تراکتورسازی ایران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم الجیش قطر بود.

این دیدار در حالی برگزار شد که بیش از 300 نفر در ورزشگاه برای تشویق حضور نداشتند و این نشان از قهر تماشاگران با این تیم داشت. این در حالی بود که طبق اعلام های قبلی کسانی که کارت هوا داری دارند می توانستند به صورت رایگان این بازی را تماشا کرده و برای دیگر تماشاگران با تخفیف50 درصدی 1500 تومان محاسبه شد.

لجيش در اين ديدار موفق شد تراکتورسازي را با نتيجه سنگين 4 بر 2 شکست دهد.

گيلسون 3 و 65 براي تراکتورسازي و الدوکاي 48 پنالتي،‌ عبدالقادر 52 و 70 پنالتي و سئول کي 81 براي الجيش گلزني کردند.

در اين ديدار تراکتورسازي با ترکيب مهدي ثابتي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، حبيب گرداني، محمد ايرانپوريان، نويد خوش‌هوا، لوپز (78 مهدي سيد صالخي)، قاسم دهنوي (56 مهدي کريميان) ، مسعود ابراهيم‌زاده (57 جواد کاظميان)،‌ محمد ابراهيمي و گيلسون به ميدان رفت.

ديگر ديدار اين گروه به صورت همزمان تيم‌هاي الشباب عربستان و الجزيره امارات به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با نتيجه 2 بر يک به سود الشباب به پايان رسيد.

در اين گروه صعود الشباب و الجيش به مرحله بعد قطعي شده و ديدارهاي هفته آخر جنبه تشريفاتي داشت. تراکتورسازي در اين گروه با 4 امتياز قعرنشين شد.

در اين گروه الشباب با 13 و الجيش با 11، الجزيره با 5 امتياز و تراکتورسازي با 4 امتياز در رده‌هاي اول تا چهارم قرار گرفتند.

کد خبر 2045354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha