۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۱۶

زاکانی تاکید کرد:

شایسته سالاری باید اولویت باشد

شایسته سالاری باید اولویت باشد

شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از شایستگان باید در اولویت کارها قرار داده شود،

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی چهارشنبه شب با حضوردر مسجد الزهرا با اشاره به اینکه برای حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری دلایلی داشته ام یادآور شد: از جمله ضروریت هایی که باید  در کشور ساماندهی شود حاکمیت تفکر انقلابی و بسیجی است که البته این تفکر امروز در میان مسئولین ما کم رنگ و یا در حد صفر است.

کاندیدای ریاست جمهوری آینده یادآور شد: مسیری را که تا به امروز طی کرده ایم با یک نقشه راه و الگوی مناسب نبوده در حالیکه مقام معظم رهبری راه و مسیر مناسب را در اختیار ما قرار داده بود.

زاکانی ادامه داد: اعتقاد من بر این است که باید صحنه تفکر انقلابی که در دل آن ساختن جامعه اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی با حضور مردم در صحنه و در اوج رفاه و معنویت باشد شکل گیرد.

شایسته سالاری اولویت باشد

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استفاده از شایستگان باید در اولویت کارها قرار داده شود، گفت: آسیبی که تاکنون خورده ایم از عدم شایسته سالاری است در حالیکه باید در یک دولت از بهترین افراد استفاده شود.

وی تاکید کرد: من بهترین افراد را برای مدیریت کشور انتخاب می کنم زیرا شایسته سالاری مهمترین اولویت است.

زاکانی افزود: باید با خرد جمعی کشور را اداره کرد.

کاندیدای انتخابات آینده ریاست جمهوری با بیان اینکه باید از مردم برای رفع مشکلات و گذر از تنگناها کمک گرفت یادآور شد: هر گاه به مردم تکیه و آنها را وارد صحنه های مختلف کردیم موفق شدیم که نمونه آن هشت سال دفاع مقدس بود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز حدود 450 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که اگر این میزان پول را مدیریت نکنیم هر روز شاهد هزینه شدن این نقدینگی در یک بازار کاذب خواهیم بود.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز کشور با مشکلات مختلفی روبرو است، گفت: هم دشمنان برای ما مشکل ایجاد کرده اند و هم در داخل کشور مخالفان اصولگرایی و یا در داخل اصولگرایان نیز گروهی هستند که شعارهای تو خالی می دهند باعث بروز مشکل می شوند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از دشمن به طور حتم دشمنی کردن است اما با کسانیکه در داخل دشمنی می کنند و نسبتی با خانواده انقلاب ندارند چه کنیم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حماسه نیاز به حضور مردم و کسانی دارد که حماسه ساز باشند، حماسه نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد بنا بر این انتخابات ریاست جمهوری آتی فرصت بسیار بزرگی است که باید به آن توجه کنیم.

زاکانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به راحتی خواسته های خود را بیان و به آنها دست می یابد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد که نمونه آن انرژی هسته ای است.

وی یادآور شد: زمانی "روحانی" به بروکسل رفت که نتیجه آن تعطیل شدن 22 سانترفیوز بود و چند روز بعد تحریم هم شدیم در حالیکه امروز چنین نیست.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز با قدرت تمام به انرژی هسته ای دست یافتیم و جمهوری اسلامی ایران است که برای دیگر کشورها راه مشخص می کند.

کد خبر 2045360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha