۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۴۴

برای شرکت در فینال حذفی/

سپاهان شنبه عازم تهران می‌شود/ محرومیت فرشید طالبی مقابل پرسپولیس

سپاهان شنبه عازم تهران می‌شود/ محرومیت فرشید طالبی مقابل پرسپولیس

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه عازم تهران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان عصر چهارشنبه در ورزشگاه فردوس اصفهان ریکاوری کردند و از امروز تمرینات خود را برای دیدار با پرسپولیس از سر گرفتند.

این بازیکنان از دیروز پشت درهای بسته و در غیاب هواداران خود به تمرین پرداخته و آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور کردند.

قرار است بازیکنان تیم اصفهانی روزهای پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه فردوس اصفهان تمرین کنند و پس آن صبح شنبه اصفهان را به مقصد تهران ترک کنند.

تیم اصفهانی طلایی‌پوشان در هتل اوین تهران مستقر خواهد شد و به مرور آخرین تاکتیک‌های خود برای این مسابقه حساس خواهند پرداخت.

محرومیت فرشید طالبی برای دیدار با پرسپولیس

خبر دیگر از سپاهان اینکه فرشید طالبی، مدافع تیم سپاهان که در دیدار این تیم مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی از سوی داور مسابقه اخراج شد، با توجه به محرومیتش نمی‌تواند در بازی فینال به میدان برود.

سپاهان به جز طالبی محروم دیگری ندارد و سایر بازیکنان تیم اصفهانی مشکلی برای بازی کردن ندارند.

البته محرم نویدکیا، اروین بولکو و احسان حاج‌صفی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و پزشکان سپاهان در تلاشند که این بازیکنان را به بازی روز یکشنبه برسانند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2045709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha