۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

دیدار اسطوره‌های ایران و کویت؛

اهدای پیراهن شماره 7 پروین به شیخ احمد/ خاطرات کاپیتان کویت از آزادی!

اهدای پیراهن شماره 7 پروین به شیخ احمد/ خاطرات کاپیتان کویت از آزادی!

نشست عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با شیخ احمد و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کویت با اهدای پیراهن شماره 7 علی پروین به رئیس شورای ورزش آسیا همراه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از مراسم انتخاب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین ظهر روز پنجشنبه با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و فیصل الدخیل کاپیتان پیشین تیم ملی کویت دیدار و گفتگو کرد. در این نشست که علی کفاشیان نیز در آن حضور داشت، شیخ احمد خطاب به پروین گفت: شما از ستاره‌های پیشین پرسپولیس بودید و در بین ستاره‌های گذشته فوتبال ایران شما را یک استثنا می‌دانم. یادم هست در آن روزها شما گربه سیاه فوتبال کویت بودید.

علی پروین هم دراین نشست ابراز امیدواری کرد که فوتبال آسیا با انتخاب روسای جدید بتواند پیشرفت کرده و خود را به فوتبال روز دنیا نزدیک کند.

شیخ احمد هم به پروین اطمینان داد که 4 هدف بزرگ را برای فوتبال آسیا در نظر گرفته که این اهداف شامل ریشه کن کردن فساد و تبانی که مدیران قبلی قادر به انجام این کار نبودند، بالا بردن سطح فوتبال در این قاره، توجه ویژه به مارکتینگ و درآمدزایی و توجه به فوتبال پایه برای پیشرفت بیشتر این رشته در قاره آسیا، است.

در این نشست علی پروین پیراهن شماره هفت خود را به شیخ احمد اهدا کرد و شیخ احمد نیز در پاسخ به این سئوال که شما طرفدار استقلال هستید یا پرسپولیس اعلام کرد که پدر بزرگ و مادربزرگش در سال‌های بسیار پیش در سیستان زندگی می‌کردند و طرفدار تاج سابق بودند، به همین دلیل او هم طرفدار این تیم است.

در این نشست همچنین پروین به دوران باشکوه فوتبال ایران و کویت در دهه 50 اشاره کرد و از فیصل الدخیل کاپیتان سال‌های دور کویت پرسید که چرا فوتبال این کشور به این حال و روز افتاده و او هم اعلام کرد: فوتبال ما همانند ایران اسیر حاشیه‌ها و پول‌های کاذب شده است.

فیصل الدخیل که در آن زمان با تیم کویت چندین مرتبه به ایران سفر کرده و مقابل تیم ایران با کاپیتانی پروین قرار گرفته بود، با یادآوری این موضوع که در گذشته فوتبال ایران و کویت تیم‌های برتر آسیا بودند و خبری از کره‌جنوبی نبود، یادآور شد: زمانی که برای بازی به ایران می‌آمدیم، فریادهای هواداران شما در ورزشگاه آزادی باعث می‌شد دچار استرس شویم و هنوز بعد از این همه سال آن مسائل را به یاد دارم.

در پایان شیخ احمد با علی پروین، علی کفاشیان، فیصل الدخیل و رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای پیشین باشگاه پرسپولیس عکس یادگاری انداختند.

کد خبر 2045757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha