۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

سراج:

حضور همه سلایق به معنی حضور فتنه گران نیست

حضور همه سلایق به معنی حضور فتنه گران نیست

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای حضور همه سلایق در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور همه سلایق به معنای حضور فتنه گران در انتخابات نیست تا در این عرصه فرصت عرض اندام پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سراج پنج شنبه شب در همایش حماسه سازان بسیجی طلاب و روحانیون خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد، اظهار کرد: بصیرت به معنای تقویت مبانی دینی در همه عرصه های انقلاب است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روحانیان که هادیان و روشنگران جامعه به حساب می آیند باید با تبیین شاخصه های مقام معظم رهبری برای ریاست جمهوری، انتخاب گزینه اصلح را برای آنها تبیین کنند

سراج با بیان اینکه روحانیون بدین صورت می توانند به مردم و کارآمدی دولت آینده کمک کنند، گفت: باید به دقت ملاک های مقام معظم رهبری برای انتخاب رئیس جمهور آینده تشریح شود و با تشریح و تبیین ملاک ها مردم می فهمند چه رئیس جمهوری برای مردم بهتر است

وی اظهار کرد: اصلاح طلبان و تکنوکرات ها تلاش می کنند گزینه حداکثری و چهره فتنه گرای خود را به صحنه بکشانند و از مدت قبل به فکر بودند که با این کار، نظام برای آنها فرش قرمز پهن می کند اما با وقتی مقام معظم رهبری فرمودند بنده گله ام را از فتنه گران پس نمی گیرم، نا امید شدند

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کسانی که به خون شهدا خیانت کرده‌اند را نمی‌توان جزو سلایق جمهوری اسلامی برشمرد.

سراج انتخابات پیش رو را چهار قطبی عنوان کرد و گفت: اصولگرایان، تکنو کرات‌ها، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت این چهار ضلع را تشکیل می‌دهند که ممکن است این چهار ضلع به دو ضلع تبدیل شوند.

وی اظهار کرد: گزینه دولت برای انتخابات ریاست جمهوری در حال تبلیغ‌شدن است و به صورت استان به استان در حال تبلیغ وی هستند و در صورتی که گزینه دولت رد صلاحیت شود احتمالا آرامش سیاسی کشور را برهم می‌زنند.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان تاسفش درباره ورود تعصب بی جا در داخل نیروهای وفادار انقلاب بیان کرد: این شکل از تعصبات بی جا ما را دچار مشکل خواهد کرد.

سراج با اشاره به مسائل موجود در عربستان سعودی بیان کرد: آمریکائی ها مجبورند در عربستان سعودی یک جابجایی قدرت انجام بدهد و این مسئله در جریان بیداری اسلامی در منطقه بسیار مهم است.

 

 

کد خبر 2045844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha