۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۰:۳۴

پس از لغو تورنمنت های بین المللی؛

دبیرفدراسیون کشتی: تابع تصمیم شورای برون مرزی هستیم

دبیرفدراسیون کشتی: تابع تصمیم شورای برون مرزی هستیم

دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به لغو اعزام برخی از تورنمنت های بین المللی آزاد و فرنگی کاران ایران گفت: فدراسیون برای حضور در تورنمنت های بین‌المللی تابع تصمیم شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان است.

محمدرضا توپچی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در رده سنی نوجوانان مربیان درخواست حضور در جام پیروزی ترکیه را داده بودند که شورای برون مرزی بنا بر برخی دلایل با این امر موافقت نکرد.

وی ادامه داد: جام سایتی اف دیگر تورنمنت بین المللی مد نظر آنها بود که آبان ماه سال گذشته بنا به دلایلی لغو شد و این سفر نیز از دست رفت. فدراسیون کشتی اهمیت ویژه ای به رده های سنی پایه دارد و از سوی دیگر قرار است، اردوی این تیمها پس از مسابقات انتخابی در اواخر هفته جاری برگزار شود.

وی در پایان گفت: مسلما مدیریت تیمهای ملی نگاه ویژه ای به کشتی در رده ای سنی پایه دارد و نشانه این امر برگزاری اردوی مشترک جوانان با بزرگسالان است. ضمنا فدراسیون تلاش می کند دغدغه های کادر فنی تیمهای ملی پایه را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش در حالي که تيم منتخب كشتی آزاد ايران خود را مهياي حضور در رقابتهای بین‌المللی جام دریای سیاه در اوکراین مي كرد،‌ شوراي برون مرزي با مخالفت با اين سفر باعث شد، تعداد تورنمنت هاي بين‌المللي لغو شده توسط اين شورا طي ماههاي اخير به عدد 6 برسد!

از سویی دیگر لغو اعزام تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران در رده هاي سني مختلف به چندين تورنمنت بين المللي طي چند ماه اخير باعث شده بسياري از برنامه هاي كادر فني با مشكل روبرو شود، بطوريكه اين روند با زمزمه جدايي تعدادي از مربيان تيم هاي پايه نيز همراه بوده است.

 

کد خبر 2045883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha