۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۷

سلطانی زاده اعلام کرد:

منتظر اعلام سیاست های وزارت نفت برای اکتشاف در دریای خزر هستیم

منتظر اعلام سیاست های وزارت نفت برای اکتشاف در دریای خزر هستیم

بهشهر - خبرگزاری مهر: مدیر پایگاه پشتیبانی و عملیات شرکت نفت خزر گفت: در انتظار اعلام سیاست های وزارت نفت برای اکتشاف نفت در دریای خزر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلطانی زاده پیش از ظهر جمعه در جلسه بررسی مسائل شرکت های مستقر در مناطق ساحلی بهشهر اظهار داشت: مطالعه 46 ساختار در دریای خزر برای حفاری و دست پیدا کردن به منابع هیدروکربنی به پایان رسید که نتیجه نهایی این فعالیت ها ، توسعه و پیشرفت روز افزون مازندران و ایران است.

وی ادامه داد: فعالیت شرکت نفت خزر منحصر به دریا نیست و در حال حاضر مشغول لرزه نگاری در زمینه شناخت مخازن هیدوکربنی در مناطقی از استان گلستان هستیم.

سطانی زاده، به ایجاد فرصت های شغلی ایجاد شده توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت نفت خزر برای 150 نفر به طور مستقیم و 250 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد کرد و اولویت اصلی جذب نیرو، استفاده از نیروهای بومی است.

رئیس پایگاه پشتیبانی و عملیات شرکت نفت خزر بهشهر  بیان کرد: توسعه هر چه بیشتر شركت های مستقر در سواحل بهشهر می تواند مشكل كمبود فرصت های شغلی شهرستان را برطرف كرده و چاره ای دائمی برای حل بحران بیكاری منطقه باشد.

سلطانی زاده اظهار داشت: سال گذشته و پس از 18 ماه تلاش ، در عمق 2 هزار و 500 متری به اولین چاه اکتشافی دریای خزر دست پیدا کردیم و منتظر اعلام سیاست های وزارت نفت برای بهره برداری از  آن هستیم.

وی بیان داشت: پس از به نتیجه رسیدن چاه اول ، عملیات حفر چاه دوم با تكیه بر توانمندی دانشمندان جوان و تكنولوژی برتر ایرانی آغاز شد و اکنون در عمق 400 متری مشغول انجام حفاری هستیم.

رئیس پایگاه پشتیبانی و عملیات شرکت نفت خزر بهشهر افزود: با تعمیر یکی از دستگاه های ضروری و مورد نیاز، ادامه حفاری ها به زودی از سر گرفته خواهد شد.
 

کد خبر 2046038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha