۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۱۳

حجت الاسلام ترابی:

حفظ آرامش و امنیت لازمه برگزاری انتخابات سالم است

حفظ آرامش و امنیت لازمه برگزاری انتخابات سالم است

دامغان – خبرگزاری مهر: امام جمعه دامغان حفظ آرامش و امنیت را لازمه برگزاری انتخابات سالم دانست و گفت: بصیرت در برابر توطئه های دشمنان بای برگزاری انتخابات ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود ترابی در خطبه های جمعه این هفته دامغان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اظهار داشت: حفظ آرامش در جریان برگزاری انتخابات را مهمترین وظیفه مجریان دانست و خاطر نشان ساخت: مسئولان از بیان مطالب جنجالی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: ملت هم با هوشیاری و با بصیرت بالا در این انتخابات شرکت خواهند کرد و بار دیگر دشمنان اسلام و ولایت را نا امید می کنند.

خطیب جمعه دامغان به برگزاری اجلاس بزرگ علمای جهان اسلامی در تهران اشاره داشت و افزود: این اجلاس بزرگ و عظیم با حضور 700 چهره برجسته از 80 کشور جهان برگزار شد که حضور رهبر فرزانه انقلاب در آن بار دیگر با سخنان خود راه روشن را برای علمای جهان اسلام بیان کردند که این سخنان از اهمیت و جایگاه خوبی در سطح داخلی و بین المللی برخوردار بود.

ترابی تصریح کرد: بابرگزاری اجلاس بزرگ جهان اسلام در تهران باردیگر وحدت مسلمانان در جهان به نمایش گذاشته شد.

وی به فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام و منزلت معلم پرداخت و اظهار داشت: علم و ایمان باید با عمل خود را نشان دهد و علم بدون عمل هیچ تاثیری ندارد.

امام جمعه دامغان ضمن تاکید بر اینکه علم مانند گنج است خاطرنشان ساخت: گنج ها باید در راه اقتصاد و پیشرفت کشور به کار گرفته شوند و در این زمینه نباید کوتاهی انجام گیرد.

ترابی به بحث کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در شهر دامغان اشاره داشت و افزود: بیمارستان ولایت این شهر با توجه به اینکه سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر از داشتن دستگاه اکوی قلب و دستگاه آندوسکوپی محروم است که باید مسئولان و خیران در این زمینه تلاش کنند تاکه این کمبود برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آبروی شهر است، گفت: باید تلاش کنیم بیمارستان هیچگونه کمبودی نداشته باشد و مردم برای درمان خود به شهرهای همجوار سفر نکنند.
 

کد خبر 2046164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha