۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

محرومیت موقت نظری و فراشی؛

جلسه کمیته فوتسال درباره دروازه‌بان تیم ملی بی نتیجه ماند

جلسه کمیته فوتسال درباره دروازه‌بان تیم ملی بی نتیجه ماند

سرپرست کمیته فوتسال با اعلام اینکه دروازه‌بان و مربی تیم ملی ایران تا اطلاع ثانوی محروم هستند، اعلام رای نهایی درباره مصطفی نظری و امیر فراشی را به جلسات بعد موکول کرد.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه‌اش با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال درباره درگیری مصطفی نظری و امیر فراشی دروازه‌بان و مربی تیم ملی، اظهار داشت: در این جلسه آقایان گزارش‌های خودشان را ارائه کردند. قرار شد که ما بیشتر پیرامون این موضوع تحقیق کنیم و گزارش‌ها و نظرات نظری را هم بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد، تاکید کرد: نظر خسوس  این بود که با عجله تصمیم نگیریم و پس از جمع‌بندی کامل، در این خصوص رای بدهیم. به همین خاطر چند روز آینده و پس از تکمیل گزارش‌ها، نظرمان را می‌گوییم.

افتخاری در خصوص اینکه ریشه مشکلات نظری و فراشی به گذشته باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: فراشی در جلسه امروز اشاره کرد که در گذشته مشکلاتی بین او و نظری بوده است ولی به هر حال اتفاقاتی که در گذشته رخ داده است، در رای ما تاثیر نمی‌گذارد.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: آنچه که تیم ملی در حال حاضر به آن نیاز دارد، نظم و انضباط است و هر بازیکنی مقررات را زیر پا بگذارد، بدون توجه به اسم و رسمش نمی‌تواند در تیم ملی بماند و با او برخورد خواهد شد. به هر حال ما همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم و تصمیممان هم از سر احساس و کدورت نخواهد بود.

وی با بیان اینکه نظری و فراشی تا اطلاع ثانوی سر تمرین حاضر نمی‌شوند، گفت: فعلا تا زمانی که رای ما صادر نشود، نظری و فراشی نمی‌توانند سر تمرین تیم ملی حاضر باشند. البته در جلسه امروز تاکید کردم دخالتی در رای نخواهم داشت و خسوس و سرپرست تیم ملی باید به این قضیه فیصله بدهند!

 

کد خبر 2046476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha