۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۲۶

حاج صفی در گفتگو با مهر:

امیدوارم نصف ورزشگاه آزادی را زرد ببینیم/ برای گرفتن جام به تهران می‌رویم

امیدوارم نصف ورزشگاه آزادی را زرد ببینیم/ برای گرفتن جام به تهران می‌رویم

اصفهان- خبرگزاری مهر: هافبک تیم سپاهان در مورد فینال جام حذفی گفت: تیم ما به دلیل از دست دادن لیگ قهرمانان آسیا و شرایط نامشخصی که در لیگ برتر دارد، به منظور گرفتن حداقل یک جام برای هواداران به تهران می‌رود.

احسان حاج صفی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: ما بازی‌ها را بد شروع نکردیم، اما شرایط بازی‌ها به صورتی بود که باعث شد بازیکنان از نظر بدنی افت پیدا کنند و این شرایط در چندین بازی به تیم ما ضرر رساند و باعث شد در لیگ و در آسیا کم بیاریم.

وی ادامه داد: اما جام حذفی هنوز برای ما باقی‌مانده است و با پیروزی در بازی آسیایی با یک روحیه خوب به تهران می‌رویم و امیدوار هستیم که با دست پر از تهران بازگردیم.

هافبگ تیم سپاهان بیان داشت: انگیزه ما کمتر از بازیکنان پرسپولیس نیست. بازیکنان پرسپولیس با توجه به موقعیت این تیم در لیگ برتر برای برد وارد زمین می‌شوند، البته سپاهان هم تقریبا همین شرایط را دارد، درست است که ما سهمیه آسیا را با توجه به شرایط تیم در لیگ به دست آورده‌ایم، اما به دلیل از دست دادن بازی‌های آسیایی و امید کمتری که در لیگ برتر نسبت به جام حذفی داریم با امید پیروزی و شاد کردن دل هواداران به تهران می‌رویم.

وی افزود: ما سعی داشیم که امسال 2 جام را تقدیم هواداران کنیم، اما متاسفانه نشد، اما سعی می‌کنیم با گرفتن این جام دل هوادارانمان را شاد کنیم، با این حال  هنوز به گرفتن جام در لیگ برتر نیز امیدوار هستیم.

حاج صفی در مورد حضور هوادارن گفت: امیدوار هستم که با توجه به امکاناتی که باشگاه در اختیار هواداران قرار می‌دهد و همت خود این عزیزان در این بازی بتوانیم نصف ورزشگاه آزادی را زرد ببینیم، زیرا این مورد باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه بازیکنان خواهد شد و باعث می‌شود که ما بتوانیم بهتر بازی کنیم.

کد خبر 2046651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha