۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۳

مربی تراکتورسازی در گفتگو با مهر:

می‌خواهیم از عنوان نایب قهرمانی دفاع کنیم/ کاری به سپاهان نداریم

می‌خواهیم از عنوان نایب قهرمانی دفاع کنیم/ کاری به سپاهان نداریم

مربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه به قهرمانی سپاهان در جام حذفی کاری نداریم و خودمان به دنبال کسب سهمیه مستقیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، گفت: با کسب 6 امتیاز در دو بازی آینده منتظر لغزش سپاهان هستیم تا بتوانیم از عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر دفاع کنیم.

غلامرضا باغ آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی پس از اخراج اولیویرا و بازی این تیم با تیم آلومینیوم در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه ما دو بازی حساس مقابل تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس را در لیگ پیش رو داریم، نمی‌خواهم فعلا در خصوص عملکرد و میزان تاثیر گذاری اولیویرا در تیم تراکتورسازی و مسائلی که وجود داشت صحبت کنم و این موضوع را به پس از پایان رقابت‌های لیگ بر‌تر موکول می‌کنم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم نیز تصریح کرد: پس از برکناری اولیویرا مسئولین فنی تیم به آذرنیا سپرده شد و او نیز کارهای مربوط به امور تمرینات تیم را به من و پژمان واگذار کرد ضمن اینکه قطعا برای انتخاب ترکیب تیم با ما نیز مشورت خواهد کرد. پس از رفتن اولیویرا ما ۳ جلسه تمرین کردیم و همه امیدواریم با شکست دادن تیم‌های آلومینیوم و تراکتورسازی و لغزش تیم سپاهان از عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کنیم تا بتوانیم با کسب سهمیه مستقیم حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خیالمان آسوده شود.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که اگر تیم سپاهان قهرمان فینال جام حذفی شود، این موضوع در کسب سهمیه مستقیم توسط تیم تراکتورسازی به نفع شما خواهد شد، اظهار داشت: بازیکنان ما کاملا حرفه‌ای هستند و به هیچ وجه به قهرمان شدن یا نشدن تیم سپاهان در لیگ کاری ندارند، آن‌ها انگیزه زیادی دارند با کسب ۶ امتیاز در دو بازی آینده عنوان نایب قهرمانی خود در لیگ را تکرار کنند.

وی در همین خصوص افزود: بازیکنان ما با باشگاه تراکتورسازی قرار داد حرفه دارند و کاری ندارند که اولیویرا از تیم اخراج شده است، آن‌ها با همه قدرت تمرین کرده و در بازی‌های که پیش رو داریم فقط به موفقیت تیم تراکتورسازی فکر می‌کنند.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم تراکتورسازی پیش از بازی با تیم آلومینیوم تصریح کرد: خوشبختانه برای بازی با تیم آلومینیوم هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و فقط فلاویو لوپز به یک دلیل واهی و عجیب تیم را همراهی نکرده و در تمرینات تراکتورسازی حاضر نمی‌شوند.

دیدار تیمهای فوتبال آلومینیوم و تراکتورسازی از هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر ساعت 18 روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 2046733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha