۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

حجازي با مهر مطرح كرد:

تراكتور و سپاهان را براي ماندن آلومينيوم مي بريم/ پدرم مي خواست ناپاكي ها از بين برود

تراكتور و سپاهان را براي ماندن آلومينيوم مي بريم/ پدرم مي خواست ناپاكي ها از بين برود

بندرعباس - خبرگزاري مهر: مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: آلومینیوم برای فرار از سقوط نیاز مبرم به پیروزی مقابل تيمهاي سپاهان و تراکتورسازی دارد و ما توجهي به شرايط ساير تيمها از جمله استقلال نداريم.

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرنگار مهر، بازی آلومینیوم مقابل تراکتورسازی را بسیار سخت دانست و افزود: دو تیم در این دیدار تنها برای کسب سه امتیاز تلاش می کنند، چون تیم ما به دنبال فرار از سقوط و تثبیت موقعیت خود در جدول رقابتهای لیگ برتر است و تراکتورسازی نیز می خواهد، سهمیه رقابتهای آسیایی خود را قطعی کند.

وی ادامه داد: دو دیدار پایانی آلومینیوم در رقابت های لیگ، مقابل تراکتورسازی و سپاهان حکم فینال را دارند و تیم ما برای ماندن در رقابتهای لیگ باید، حداقل چهار امتیاز از این دیدارها کسب کند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر تلاش کادرفنی آلومینیوم برای غلبه بر سپاهان در هفته پایانی لیگ برای قطعی شدن قهرمانی تیم استقلال، عنوان کرد: بنده با این حرف موافق نیستم، چون در حال حاضر تنها ماندن آلومینیوم در رقابتهای لیگ برتر برای ما اهمیت دارد.

حجازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استقلال صدرنشین لیگ است و سرنوشت قهرمانی نیز در دستان خود این تیم است و آلومینیوم نیز برای فرار از سقوط نیاز مبرم به پیروزی مقابل سپاهان و تراکتورسازی دارد.

وی در مورد بازی نکردن ایمون زاید و شایعه وجود اختلاف میان این بازیکن و پرویز مظلومی نیز گفت: آقای مظلومی به عنوان سرمربی آلومینیوم با هیچ بازیکنی خصومت شخصی ندارد و مطمئن باشید اگر بازیکنی در شرایط ایده آل و آماده بازی باشد، سرمربی تیم از آن بازیکن استفاده خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان همچنین در خصوص مسائل مطرح شده در مورد وجود تبانی در فوتبال ایران، اظهار داشت: شک نکنید در فوتبال ایران تبانی و ناپاکی وجود دارد و پدرم، مرحوم ناصر حجازي نیز معتقد به وجود ناپاکی در فوتبال بود و با اعلام وجود اين مسائل، می خواست تا همه اهالی فوتبال با کمک یکدیگر این ناپاکی ها را از میان بردارند.

به گزارش مهر، تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 18 روز یکشنبه 15 اردیبهشت در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

 

کد خبر 2046770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha