۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۵

وزیر ارشاد در گفتگو با مهر:

اهتمام رهبر انقلاب نسبت به کتاب باید در همه سطوح مدیریتی وجود داشته باشد

اهتمام رهبر انقلاب نسبت به کتاب باید در همه سطوح مدیریتی وجود داشته باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهتمام و توجهی که رهبر انقلاب به امر کتاب دارند، بسیار مهم است و این اهتمام باید در همه سطوح مدیریتی کشور وجود داشته باشد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر بازدید مقام معظم رهبری از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را مایه برکت این رویداد فرهنگی توصیف کرد و گفت: برکت امروز نمایشگاه کتاب تهران، دیدار مقام معظم رهبری از آن بود و این می‌تواند در رونق نمایشگاه بسیار موثر باشد.

وی افزود: انشاء الله در روزهای آینده شاهد حضور دیگر مسئولان کشور از نمایشگاه باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: اهتمام و توجهی که معظم له به امر کتاب دارند، بسیار مهم است و این اهتمام باید در همه سطوح مدیریتی کشور وجود داشته باشد.

حسینی تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد، قطعا خیلی از مشکلاتی که بر سر راه نشر کشور است، برطرف خواهد شد.

وی توضیحی درباره نکاتی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب ارائه کرده‌اند، نداد و گفت: این را باید سر فرصت و به صورت مفصل بیان کنم.

وزیر فرهنگ همچنین بازدید مردم را از نمایشگاه کتاب تهران بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی که در نمایشگاه و در بخش‌های مختلف آن مثل سالن صنعت چاپ، بخش بیداری اسلامی و سراهای اهل قلم برگزار می‌شود در حضور مردم در نمایشگاه تاثیر زیادی داشته است.

حسینی یادآور شد: این قبیل برنامه‌ها می‌تواند بر رونق هرچه بیشتر نمایشگاه و معرفی آثار و کتاب‌های جدیدی که منتشر شده، موثر باشد.

کد خبر 2046888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha