۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

امیر قلعه‌نویی مطرح کرد:

می‌خواهیم در اهواز نماز شکر بخوانیم/ روی هوا هستیم!

می‌خواهیم در اهواز نماز شکر بخوانیم/ روی هوا هستیم!

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه می‌خواهیم با پیروزی برابر فولاد، نماز شکر قهرمانی خود در لیگ برتر امسال را در شهرستان اهواز بخوانیم، گفت: بازی سختی برابر فولاد خوزستان در اهواز داریم ولی برای قهرمانی به کسب امتیاز در این دیدار حساس بسیار احتیاج داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان در اهواز اظهار داشت: ابتدا لازم است از باشگاه فولاد و مسئولان آن تشکر کنم به این دلیل که آنها با آینده‌نگری خود و فعالیت شبانه‌روزی در تیم‌های پایه باشگاهشان، خدمت بزرگ به فوتبال کشور کرده‌اند.

وی افزود: واقعیت این است وقتی مدیری از جنس فوتبال هدایت یک باشگاه را به عهده بگیرد، آینده‌نگری را سرلوحه فعالیت خود قرار می دهد و این موضوع به خصوص در باشگاه فولاد خوزستان به خوبی دیده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: زمانی در تیم ملی هفت تا هشت بازیکن از باشگاه فولاد خوزستان حضور داشتند که متاسفانه اکنون اینگونه نیست ولی من امیدوارم با کارهای ریشه ای که در این باشگاه صورت گرفته مجددا شاهد چنین وضعی در تیم ملی فوتبال کشور باشیم.

وی در خصوص دیدار فردای این تیم در برابر فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: برای دیدار برابر فولاد برنامه‌های خاصی داریم زیرا به پیروزی در این دیدار برای قطعی کردن قهرمانی خود احتیاج داریم، هرچند فولاد را نمی‌توان تیم دست و پا بسته‌ای دانست، به همین دلیل بازی سختی در برابر این تیم خواهیم داشت.

قلعه‌نویی افزود: فولاد خوزستان یکی از تیم‌های خوب و باشخصیت این فصل از لیگ برتر است که با داشتن بازیکنان بسیار توانا می‌تواند برای ما بسیار خطرساز باشد و اگر بتوانیم بازیکنان خط حمله آنها را کنترل کنیم، شاید در این دیدار به پیروزی دست یابیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همواره اهواز را وطن خودم می‌دانم و در سالی که سرمربی تیم استقلال اهواز بودم خاطرات بسیار خوبی از این شهر و هواداران بی‌شمار آن دارم به همین نوعی تعلق خاطر به این شهر در وجود من هست.

قلعه‌نویی عنوان کرد: امیدوارم که در دیدار فردا نیز با توجه به اینکه هر دو تیم فولاد و استقلال فوتبال زیبا و تماشاگر پسند ارائه می‌کنند، شاهد نمایش زیبایی از سوی هر دو تیم و در نهایت راضی شدن هواداران باشیم. اهواز و خوزستان در همه ادوار تاریخ یک الگو بوده و امیدواریم در دیدار فردا فرهنگ فوتبالی به خوبی دیده شود.

وی ادامه داد: در این دیدار ایمان موسوی و امیر حسین صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، اما با پیروزی‌هایی که کسب کرده‌ایم، شرایط روحی و روانی تیم ما بسیار خوب است ولی بازهم نتیجه در همان 90 دقیقه انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه ما اکنون روی هوا هستیم، عنوان کرد: مدتهاست که سوار بر هواپیما از شهر به این شهر و از این کشور به این کشور سفر می کنیم و به عبارتی روی هوا قرار داریم. بعد از پیروزی برابر العین از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته ایم. می‌خواهیم با پیروزی برابر فولاد خوزستان، نماز شکر قهرمانی خود در لیگ برتر امسال را در شهرستان اهواز بخوانیم.

از سری رقابت های هفته سی و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولادخوزستان و استقلال تهران روز یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.

کد خبر 2046890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha