۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

نمایشگاه کتاب هنری‌ها را به رسمیت شناخت/ حضور ناشران موسیقی بعد از 19 سال

نمایشگاه کتاب هنری‌ها را به رسمیت شناخت/ حضور ناشران موسیقی بعد از 19 سال

عضو کانون ناشران موسیقی خانه موسیقی با ابراز خرسندی از حضور فعالان و موسسات خصوصی تولید آثار موسیقایی در نمایشگاه کتاب بعد از 19 سال گفت: علت را نمی‌دانیم اما خوشحالیم.

بابک چمن‌آرا در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از حضور متمرکز ناشران هنری در نمایشگاه کتاب امسال گفت: خیلی خوشحالیم که بعد از 19 سال غیبت در رویدادهای مهمی چون نمایشگاه کتاب مجددا فرصت حضور پیدا کردیم و این بار مسوولان نمایشگاه یک سالن مجزا را برای ناشران هنری و فعالان موسیقی در حوزه تولید و نشر اختصاص داده‌اند.

مدیر مرکز موسیقی بتهون با بیان اینکه در سال‌های گذشته ناشران هنری به صورت متمرکز در نمایشگاه حضور نداشتند، ادامه داد: تولیدکنندگان آثار موسیقایی همواره حضور کمرنگی در رویدادهای این‌چنینی داشتند اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که از ما کمتر از یک هفته به آغاز نمایشگاه دعوت کردند و اجازه دادند که در نمایشگاه بعد از 19 سال مجددا حضور داشته باشیم و با اینکه هنوز علت این موضوع را نمی‌دانیم اما از این اتفاق بسیار خوشحالیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از فقدان اطلاع‌رسانی مناسب درباره حضور ناشران هنری و تولیدکنندگان آثار موسیقایی تصریح کرد: متاسفانه کیوسک‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه در بازدیدهای میدانی که خود من داشتم هنوز از حضور ناشران و موسسات تولید موسیقی در نمایشگاه اطلاعی ندارند. حتی بسیاری از این دوستان به اشتباه به مراجعه‌کنندگان اعلام می کنند که ناشران موسیقی در نمایشگاه امسال حضور ندارند.

چمن آرا درباره قیمت غرفه‌های اختصاص یافته به ناشران عرصه موسیقی نیز گفت: قیمت غرفه‌های واگذار شده به ناشران در نمایشگاه امسال در هر متر 70 هزار تومان اعلام شد اما به ناشران و تولیدکنندگان موسیقی گفته شده که برای واگذاری غرفه باید به ازای هر متر 340 هزار تومان پرداخت شود که موسسه انتشاراتی من به همراه دو انتشاراتی دیگر تصمیم گرفتیم با توجه به این شرایط مالی یک غرفه اجاره و محصولات خود را در آن عرضه کنیم.

سخنگوی کانون ناشران خانه موسیقی در پایان عنوان کرد: موسسه‌های تولید آثار موسیقایی با توجه به عنایتی که مسوولان نمایشگاه امسال به آنها داشته‌اند روی فروش آثارشان در نمایشگاه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند پس بهتر است که در این چند روز باقیمانده از نمایشگاه اطلاع‌رسانی مناسب‌تری انجام دهند تا ما بتوانیم از این فرصت به دست آمده که هنوز علت آن را نمی‌دانیم استفاده کنیم. به هرحال خوشحالیم که تا این حد هم به رسمیت شناخته شدیم.

کد خبر 2047370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha