۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

طی بیانیه ای/

تبلیغات اسلامی استان تهران اهانت به مزار "حجر بن عدی" را محكوم كرد

تبلیغات اسلامی استان تهران اهانت به مزار "حجر بن عدی" را محكوم كرد

استان تهران - خبرگزاری مهر: اداره كل تبليغات اسلامي استان تهران طی صدور بیانیه ای اهانت به مرقد "حجر بن عدی" صحابه پيامبر (ص) و يار وفادار علي (ع) در سوريه توسط گروهك تكفيری النصره را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بيانيه منتشر شده از سوي اداره كل تبلیغات اسلامی استان تهران اینچنین آمده است:

فاجعه اهانت به مرقد مطهر "حجر بن عدي" صحابه بزرگوار پيامبر اسلام(ص) و اميرالمومنين(ع) توسط عناصر تروريست وابسته به گروهک وهابي موسوم به ارتش آزاد سوريه موجب تأسف همه پيروان راستين اسلام شد و جهان اسلام را در ماتم فرو برد.

تروريست هاي وابسته به مکتب جعلي وهابيت بيش از دو سال است کشور سوريه را به خاک و خون کشيده‌اند، و ايفاکننده اصلي‌ترين بخش سناريوي آمريکايي و صهيونيستي خاورميانه بزرگ با هدف درهم شکستن جبهه مقاومت و ايجاد امنيت براي رژيم صهيونيستي هستند كه با اقدامات اخير خود، بيش از گذشته مورد تنفر و انزجار همه فرق اسلامي واقع شدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجلاس اخير علما و بيداري اسلامي، مقابله با اسرائيل و تلاش در مسير آزاد سازي فلسطين را در شرايط فعلي، شاخص اصلي شناخت جريان اصيل بيداري اسلامي با جرياناتي مانند گروهک هاي تروريستي فعال در سوريه دانسته اند، بنابراين شاخص و معيار اين است که تروريست‌هاي وهابي ارتش آزاد سوريه و ساير گروهک‌هاي هم پيمان آن، نه مسلمان هستند و نه آزاديخواه.

                   

در بخش پاياني اين بيانيه، اداره كل تبليغات اسلامي استان تهران با عرض تسليت به محضر امام زمان (عج)، ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، علما و مراجع جهان اسلام و تمامي آزاديخواهان و عدالت‌جويان موحد،‌ خواستار بيداري و آگاهي مسلمانان و لزوم حمايت و دفاع از ملت مظلوم سوريه در مقابل تروريست‌هاي آمريكايي شده و بر ايجاد يک جبهه متحد عليه دشمنان اسلام تأكيد کرده است.

کد خبر 2047422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha