۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

عباسیان امین:

30 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان به بهره برداری رسید

30 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان به بهره برداری رسید

رشت – خبرگزاری مهر: مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان از بهره برداری 30 واحد صنعتی طی سال گذشته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عباسیان امین ظهر یکشنبه در مصاحبه با رسانه ها افزود: این واحدهای صنعتی تولیدکننده صنایع غذایی، فلزی، شیمیایی، کانی غیر فلزی و سلولزی هستند.

وی اظهارداشت: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی افزون بر  35 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته و شرایط اشتغال برای دو هزار و 400 نفر مهیا شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: این واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی سفیدرود رشت، انزلی، آستارا، ماسال، فومن، لنگرود، رودسر، آستانه اشرفیه و صومعه سرا مستقر هستند.

وی همچنین با اعلام اینکه  تقویت بسترهای توسعه صنعت كشور یكی از ضروریت های تحقق حماسه اقتصادی است، افزود: دستیابی به این هدف بزرگ از سال گذشته و برنامه ریزی برای حمایت از كار و سرمایه ایرانی آغاز شده است.

عباسیان امین با اشاره به کسب دستاوردهای قابل توجه صنایع مستقر در شهرك های صنعتی استان در سال گذشته تصریح کرد: موضوع حمایت از تولیدكنندگان و ایجاد بسترهای مناسب خدماتی در شهرك های صنعتی در قالبی گسترده و هدفمندتر امسال نیز ادامه می یابد.

وی تاكید كرد: نامگذاری دو سال پی در پی از سوی مقام معظم رهبری كه به موضوع اقتصاد اشاره دارد وظیفه مسئولان و فعالان عرصه های تولید و صنعت را بیش از گذشته سنگین و نیاز به تلاش مضاعف در این حوزه را می افزاید.

کد خبر 2047584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha