۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

نماینده سوری؛

حمله اسرائیل به سوریه قابل پیش بینی بود

حمله اسرائیل به سوریه قابل پیش بینی بود

نماینده پارلمان سوریه با اعلام اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه قابل پیش بینی بود اعلام کرد که این اقدام صهیونیست ها برای تنفس گروه های تروریستی در سوریه انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، "زهیر غنوم" نماینده مستقل پارلمان سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی سوریه اظهار داشت: تاکنون اطلاعات دقیقی درباره حمله اسرائیل به سوریه در دست نیست.

وی با بیان این مطلب افزود: حمله به سوریه قابل پیش بینی بود زیرا اسرائیلی ها از آن سخن می گویند. عوامل اسرائیل در قسمت های مختلف از جمله منطقه القصیر وجود دارند و در تنگنا قرار دارند لذا این حملات انجام شد تا افکار عمومی متوجه دیگر مناطق شود تا افراد مسلح بتوانند نفس بکشند.

غنوم خاطرنشان کرد که بسیاری از کشورها می خواهند نظام سوریه و پروژه سوریه مقاوم را سرنگون کنند و منطقه را درگیر جنگ کنند.

نماینده پارلمان سوریه افزود: آمریکا نمی خواهد در سوریه دخالت نظامی داشته باشد چرا که از لحاظ اقتصادی در عراق و افغانستان درگیر است.

بر اساس گزارش های رسیده امروز صبح صدای انفجارهای قوی از حومه دمشق شنیده شد که مقامات سوری اعلام کرده اند صدای انفجارهای ناشی از حمله هوایی رژیم صهیونیستی بوده است.


 

کد خبر 2047676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha