۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۵۶

با حضور عباسی انجام شد؛

بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح نقده - محمدیار/ اعتبار مصوب تخصیص یابد

بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح نقده - محمدیار/ اعتبار مصوب تخصیص یابد

ارومیه - خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان در جریان چهارمین دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با سفر به شهرستان نقده ضمن افتتاح 110 واحد مسکن روستایی مشکلات تقاطع غیر همسطح سه راهی نقده- محمدیار را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مشکلات تقاطع غیرهمسطح سه راهی نقده - محمدیار با حضور وزیر ورزش و جوانان در جریان چهارمین دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی بررسی و محمد عباسی از چگونگی روند اجرای این طرح بازدید کرد. مشاوره و مطالعات آغاز این طرح از سال 88 آغاز شده و اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال برای آن اختصاص داده شده که تاکنون تنها سه میلیارد و 700 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

قرار است اعتبارات این طرح از محل بودجه ملی تامین شود، این طرح هم اکنون از 38 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که با پایان یافتن این طرح که یکی از پرترددترین جاده های استان است شاهد کاهش بسیاری از تصادفات و سوانح جاده ای در سه راهی نقده - محمدیار خواهیم بود.

بازدید از زمین چمن هاکی این شهرستان به عنوان قطب اصلی هاکی کشور و  دریافت مشکلات پیش روی این هیئت هاکی از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان نقده طی عصر امروز بود.

حضور در جلسه شورای اداری نقده از دیگر برنامه های سفر محمد عباسی به این شهرستان بود که وی در این جلسه خدمات رسانی و شتاب بخشی در انجام امورات کشور و اجرای طرح های عمرانی را از جمله مزیت های دولت نهم و دهم دانست و  گفت: ملت ایران سزاوار خدمت بوده و انجام پیگیرانه سفرهای رئیس جمهوری و هیئت دولت نشانگر تمرکززدایی در ارائه خدمات رسانی به ملت قهرمان پرور ایران است.

آگاهی مردم توطئه های دشمنان را عقیم می کند

محمد عباسی با بیان اینکه بسترهای لازم برای رسیدن به ایرانی آباد و آزاد که نتیجه آن امنیت و پایداری نظام است در راستای هوشیاری و بصیرت ملت در برابر توطئه های دشمنان فراهم شده، اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی با توطئه چینی و تشنج آفرینی می خواهند زمینه اختلاف و تفرقه را در کشور ایجاد کنند ولی آگاهی مردم هرگونه توطئه را عقیم می کند.

وزیر ورزش و جوانان کشور، امید به زندگی را یکی از شاخصه های توسعه در هر کشوری عنوان کرد و افزود: جامعه شاداب می تواند زمینه های سازندگی و پیشرفت را در کشور فراهم کند و به جرات می توان گفت بسیاری از عوارض جسمانی ریشه روانی و عصبی دارند.

وی با اشاره به پیشرفت های خوب ورزشی در آذربایجان غربی و نقده گفت: این شهرستان با دارا بودن بیش از یک متر سرانه فضای ورزشی یکی از شهرهای پیشرو در کشور است که علاوه بر آن بزرگترین و مجهزترین زمین چمن هاکی کشور در این شهرستان ساخته شده است.

بهره برداری از 110 واحد مسکونی روستایی در نقده

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان 110 واحد مسکونی روستایی در نقده در روستای بیگم قلعه  به بهره برداری رسید، که مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در این مراسم گفت: تاکنون 53 هزار واحد مسکن روستایی در استان احداث شده است که این میزان 30 درصد اماکن روستایی را شامل می شود و 10 هزار واحد دیگر نیز در دست احداث است.

بازدید از طرح نیمه تمام تقاطع غیرهمسطح سه راهی نقده - محمدیار، حضور در گلزار شهدای این شهرستان، بازدید از زمین چمن مصنوعی هاکی و پل نیمه تمام ولایت از برنامه های وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به شهرستان نقده بود.
 

کد خبر 2047912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha