۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۱۹

در اوزان هفت گانه؛

تیم‌ها و قهرمانان کشتی فرنگی کشور به جام یادگار امام دعوت شدند

تیم‌ها و قهرمانان کشتی فرنگی کشور به جام یادگار امام دعوت شدند

قم - خبرگزاری مهر: تیم ها و نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده های جوانان و بزرگسالان به مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم روزهای سوم و چهارم خرداد ماه برگزار می شود و طی آن کشتی گیران دعوت شده در اوزان هفت گانه بر روی دو تشک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در دوره های قبل معمولا مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام به عنوان انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و جام جهانی کشتی فرنگی محسوب می شد اما اکنون که جام جهانی و مسابقات آسیایی سال 2013 برگزار شده، تصمیم فدراسیون کشتی مبنی بر اینکه این رقابت ها با چه هدفی برگزار شود، هنوز مشخص نیست.

با هر عنوان که فدراسیون کشتی قصد برگزاری این رقابت ها را داشته باشد، سرانجام در فاصله 16 روز تا برگزاری این دوره از مسابقات، اسامی نفرات واجد شرایط برای شرکت در نهمین دوره پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام اعلام شد.

کشتی گیران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) که سوم و چهارم خردادماه در شهر قم برگزار می‌شود در حالی مشخص شدند که دو تيم به معرفي كادر فني تيم ملي جوانان كشتي فرنگي كشور حق شرکت در این رقابت ها را دارند.

از سوی دیگر با تصمیم فدراسيون كشتي، سه تيم بر مبناي رده‌بندي تيم‌هاي اول تا سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرماني كشور بزرگسالان فرنگي که در سال قبل به میزبانی تهران برگزار شد به غیر از اسامي اعلامي كشتي‌گيران شركت كننده در جام يادگار امام (ره) در این دوره به رقابت می پردازند.

در حالی که تیم های تهران، مازندران و خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور اول تا سوم شدند و بدین ترتیب با ترکیب کامل در جام یادگار امام شرکت می کنند، نفرات اول رقابت‌هاي عمومي كشتي فرنگي در سال 91 همراه با نفرات دوم تا ششم هر وزن از رقابت‌هاي کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان قهرماني كشور نیز در این جام به روی تشک می روند.

نفرات دوم تا ششم مسابقه انتخابي مرحله مقدماتي تيم ملي كشتي بزرگسالان فرنگي که شانزدهم و هفدهم ارديبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود نیز در این رقابت ها حضور می یابند، در حالی که قم در اوزان 74 و 84 کیلوگرم دو نماینده به نام های امیرحسین مولایی و علی زینتی رفاه را در این رقابت ها دارد.
 

کد خبر 2047983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha