۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۳۱

علی دایی پس از توقف راه‌آهن:

اقدام داور برایم عجیب بود/ مرفاوی باید تفکرش را عوض کند

اقدام داور برایم عجیب بود/ مرفاوی باید تفکرش را عوض کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از توقف تیمش برابر صبای قم گفت: داور تصمیم عجیب گرفت و زمانی که مرفاوی را اخراج کرد گفتم بازی مساوی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از تساوی مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در نیمه اول بسیار خوب بودیم و بیشتر از 7 موقعیت گل داشتیم و توانستیم یکی از آنها را به گل تبدیل کینم اما متاسفانه در لحظات پایانی گل خوردیم و پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

وی در خصوص داوری این دیدار نیز گفت: نمی دانم بعضی از قوانین داوری از کجا می آید متاسفانه داور امروز عملکرد ضعیفی داشت و بعد از اخراج مرفاوی گفتم که این بازی مساوی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد: شما در کجای فوتبال دیده اید که مربی خارج شود اما از زمین بیرون نرود و بگوید که از زمین خارج نخواهم شد و پس از آن به کنار زمین بیاید و نکات فنی را به بازیکنانش یادآوری کند. وقتی مربی اخراج می شود نباید کنار زمین باشد اما این اتفاق امروز پیش آمد.

علی دایی در خصوص درگیری اش با صمد مرفاوی ادامه داد: وی باید حد و حدود خود را بداند و صحبتی نکند که باعث تنش شود اما این مربی یکی دو هفته قبل اخراج شده بود و سابقه اخراج نیز داشته است بنابر این باید نوع رفتار خود را عوض کند.

علی دایی درخصوص اینکه آیا نیمکت های دو تیم خیلی به هم نزدیک نیست گفت: من در این خصوص نمی توانم صحبت کنم این را باید مسوولین راجع به آن صحبت کنند خصوصا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که این زمین را تایید کرده اند.

سرمربی تیم راه آهن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مرفاوی گفته است که مربیان راه آهن با قلدری می خواهند نتیجه را به نفع خود تمام کنند گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این نوع مربیان باید تفکرات خود را تغییر دهند.

علی دایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که به دنبال مربیگری پرسپولیس در فصل آینده نیز خواهد رفت گفت: اصلا به پرسپولیس فکر نمی کنم و امیدوار هستم که این تیم با مربیان خود موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فصل آتی در راه آهن باقی خواهید ماند گفت: با مدیران تیم صحبتهایی انجام دادیم و در چند روز آینده همه چیز روشن خواهد شد.

کد خبر 2048019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha