۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

اتحادیه علمای شام:

حمله به سوریه همسویی تل‌آویو با گروههای تکفیری را ثابت کرد

حمله به سوریه همسویی تل‌آویو با گروههای تکفیری را ثابت کرد

اتحادیه علمای شام طی بیانیه ای تاکید کرد: حمله صهیونیستها به سوریه از همسویی این رژیم با گروههای تروریستی تکفیری حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، پس از حمله صهیونیستها به یک مرکز پژوهشی سوریه اتحادیه علمای شام اعلام کرد: حمله صهیونیستها به سوریه از همسویی این رژیم با گروههای تروریستی تکفیری حکایت دارد.

علما با بیان این مطلب افزودند: هدف از جنگ جهانی علیه سوریه تاثیرگذاری بر نقش آفرینی این کشور در سطح منطقه است. زیرا سوریه در برابر صهیونیستها تسلیم نشده و به حمایت خود از مقاومت ادامه داده است.

این علما ادامه دادند: ایستادگی ملت سوریه بهار واقعی است، نه بهار آمریکایی، قطری، عربستانی و ترکی که فقط افراد را جایگزین می کند و دوباره همان شیوه گذشته را در پیش می گیرد.

این اتحادیه طی بیانیه ای اعلام کرد که این حمله پس از شکست گروههای تکفیری در "القصیر" و حومه آن صورت گرفت و هدف از آن اعمال فشار به ارتش سوریه بود تا عقب نشینی کند و بدین ترتیب محاصره
گروههای تکفیری برداشته شود. رژیم صهیونیستی همچنین پس از اینکه توانمندی ارتش سوریه را دید، مناطق از پیش تعیین شده ای را بمباران کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حمله زمانی انجام شد که یکی از هم کیشان برجسته "قرضاوی" از آمریکا خواسته بود برای کمک به گروههای تکفیری وارد عمل شود.

علمای این اتحادیه در ادامه گفتند: آیا نباید این حمله اتحادیه عرب را به تحرک وا دارد؟ یا این که این حمله در راستای اهداف اتحادیه ای است که توسط حکام قطر اداره می شود.

کد خبر 2048208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha