۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

هدف از هتک حرمت‌ها ایجاد اختلافات عقیدتی است/ گستاخی دشمن در صورت عدم عکس‌العمل مناسب

هدف از هتک حرمت‌ها ایجاد اختلافات عقیدتی است/ گستاخی دشمن در صورت عدم عکس‌العمل مناسب

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: هدف دشمن از اهانت به مقدسات و اماکن متبرکه ایجاد اختلاقات عقیدتی در اسلام و در نهایت جنگ و خونریزی است.

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخریب قبور صحابه پیامبر(ص) در کشورهای سوریه و اردن از سوی گروه‌های سلفی عنوان کرد: بدون شک توهين به مقدسات مذهبي و ديني و جناياتي به اين شکل، نشان از خباثت و نقشه خطرناک دشمنان در استفاده از گروه‌هاي افراطي براي ضربه زدن به اسلام در جهت ايجاد اختلافات عقيدتي است.

وی افزود: با اين اقدام گستاخانه، توهين به مقدسات توسط گروه‌هاي تروريستي در سوريه شکل جديدي به خود گرفت و موجب شد چهره دين و مذهب ستيزي جنايتکارانه اين به اصطلاح مبارزان که وابستگي آنها به جهان استکبار بر کسي پوشيده نيست، آشکارتر شود.

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان با تاکيد بر اينکه در صورت عدم عکس‌العمل مناسب از سوي جهان اسلام مي‌تواند منجر به اقدامات خطرناک‌تر و گستاخانه‌تر شود، تصريح کرد: خوشبختانه علماي شيعه، حوزه‌هاي علميه و به ويژه مراجع عظام تقليد با درايت و هوشياري در مقابل اين توطئه استکبار عکس‌العمل نشان داده‌اند.

بلک ادامه داد: این اعتراضات موجب شد دشمنان بدانند علماي اسلام آگاه‌تر از هميشه در برابر توطئه‌هاي شوم آنان ايستاده و نخواهند گذاشت به اهداف شوم خود در ضربه زدن به اعتقادات ديني و مذهبي مسلمانان کاري از پيش ببرند.

مديرکل تبليغات اسلامي خوزستان عنوان کرد: آنچه مسلم است، اين است که دشمني تمام نشدني صاحبان ثروت و قدرت و وابستگان به صهيونيست جهاني با دين اسلام و مذهب تشيع در شکل‌هاي مختلف ادامه خواهد داشت، اما آنچه مهم است هوشياري و زمان شناسي امت اسلامي است که مي تواند دشمنان را نااميدتر از گذشته کند.
 

کد خبر 2048211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha