۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

اکبری:

حرکت تروریست‌ها در سوریه نشانه امتداد خط کفر و شرک است

حرکت تروریست‌ها در سوریه نشانه امتداد خط کفر و شرک است

ملایر- خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم قرآنی ملایر حرکت تروریست ها در تخریب قبر حجر بن عدی را نشانه امتداد خط کفر و شرک برشمرد.

حجت الاسلام محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز تاسف از این حرکت فجیع گفت: این حرکات قبیحانه و حرکات زشت و ضد اسلامی و دینی نشانه یک خصومت و عداوت دیرینه فرقه ضاله وهابیت به خاندان عصمت و طهارت است.

وی با اشاره به اینکه این قبیل اعمال در دنیا برای مسلمانان تازگی ندارد، گفت: در طول تاریخ از زمان بدو اسلام تا به امروز اهانت به پیامبر(ص) و ائمه و شیعیان اسلام بوده و وجود خواهد داشت.

حجت الاسلام اکبری این اعمال را نشانه امتداد خط  کفر و شرک برشمرد و افزود: دشمنان و تروریست ها با هدف محو و نابود کردن مذهب شیعه که ادامه نبوت و رسالت و توحید است دست به چنین حرکاتی می زنند اما اسلام نابود شدنی نیست.

وی هدف دیگر وهابیت و تروریست ها را مبارزه با موج بیداری اسلامی مسلمانان برشمرد و گفت: وهابیت از بیداری اسلام و مسلمانان در بلاد اسلامی هراس داشته و دست به چنین جنایاتی می زند.

رئیس دانشگاه علوم قرآنی ملایر افزود: امروز دشمنان متوجه احیا و بالندگی مذهب تشیع در دنیا شده اند و در صدد هستند این نور الهی را به خاموشی تبدیل کنند که هر روز با شکست مواجه می شوند.

وی بیان داشت: نفوذ مذهب تشیع امروز بر کسی پوشیده نیست و آنها با این حرکات می خواهند چهره اسلام و انقلاب اسلامی را در دنیا ضعیف کنند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران گفت: انتخابات روز آفریدن حماسه سیاسی ملت ایران است و روزی است که دشمنان با ایجاد رعب و وحشت در میان ملت های اسلامی و کشورمان می خواهند نگاه مردم را از اصل انتخابات در ایران دور کنند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه هدف آنها کم رنگ جلوه دادن عقاید و ایمان مردم نسبت به اسلام است، گفت: ملتی که با هوشیاری در چند سال متمادی حرکت کرده بی شک فتنه دشمنان را یک بار دیگر خواهد شناخت.

وی عنوان داشت: دشمنان اسلام با این حرکات تیشه یر ریشه خود می زنند و چهره زشت خود را به دنیا نشان می دهند و در واقع این اعمال تابلویی برای معرفی افکار و عقاید ضد اسلامی و باطل آنها به دنیا است.

وی وظیفه مسلمانان را در برابر این حرکات شوم انجام برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم قرآنی ملایر برنامه های نرم افزاری را ارائه مقالات، نوشتن کتب اسلامی، برگزاری همایش ها و برنامه های بیداری اسلامی و حرکات سخت افزاری را شرکت در راهپیمایی ها و شعارهای ضد اسلامی علیه حرکات دشمن برشمرد.

کد خبر 2048280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha