۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۱

با صدور بيانيه اي/

استانداری خراسان شمالی هتك حرمت صحابه پيامبر اكرم(ص) را محکوم کرد

استانداری خراسان شمالی هتك حرمت صحابه پيامبر اكرم(ص) را محکوم کرد

بجنورد- خبرگزاري مهر: استانداري خراسان شمالي با صدور بيانيه اي هتك حرمت مرقد حجر بن عدي؛ صحابه رسول اكرم(ص) توسط تروريست هاي سوري را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بيانيه استانداري خراسان شمالي آمده است:هتک حرمت دمنشانه به مزار مطهر حجر بن عدي، صحابي رسول خدا(ص)، فرمانده دلاور حضرت امير(ع) در جنگ نهروان و يار شفيق امام حسن مجتبي(ع)، از سوي تروريست هاي تكفيري جنايت پيشه وهابي در سوريه، را به محضر مبارك حضرت وليعصر(عج) و نايب برحقش ولي امر مسلمين جهان؛ رهبر حكيم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) و عموم مسلمين جهان تسليت عرض نموده و اين واقعه هولناك را كه باعث رنجش خاطر دل هاي همه موحدان جهان گرديده است، به شدت محكوم مي نمایيم.

اين بيانيه در ادامه افزوده است: این وحشيان آدم نما كه در تاريخ نمونه اي ندارند نه بر زندگان رحم مي كنند و نه بر شهيدان به خاك خفته و به يقين اگر قدرت پيدا كنند گنبد و بارگاه ملكوتي پيغمبر خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) را نيز ويران خواهند كرد، همان گونه كه بارها تلويحا يا تصريحا گفته اند ولي از هجوم افكار عمومي مسلمانان وحشت دارند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: به حاميان آنها از امريكا و اسرائيل و انگليس و... مي گوييم: شرمتان باد از اين جنايات زشت و ضدبشريِ كساني كه شما از آنها حمايت مي كنيد كه با هيچ يك از معيارهاي انسانيت سازگار نيست.

در بخش ديگري از اين بيانيه عنوان شده است كه تعرض به مقدسات مسلمانان و قبور مطهر بزرگان اسلام و بدن هاي پاكي كه نشانه بزرگي، از حقانيت اسلام و مكتب اهل البيت(ع) است، با هيچ دليلي قابل توجيه نيست.

اين بيانيه گفته است: براي جهانيان روشن است كه اين افراد با كمك مستقيم بعضي از كشورهاي مزدور منطقه و صهيونيسم و چراغ سبز سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشر، اين جنايات را انجام مي دهند.

اين بيانيه در ادامه تصريح كرده است: ما از مسلمانان سراسر جهان بويژه علماي اسلام در تمامي جهان اسلام مي‏خواهيم كه به شدت در مقابل اين جنايتكاران بايستند؛ جنايتكاراني كه در مقام حرف، مدعي تلاش براي اعتلاي كلمه توحيد، مبارزه با شرك و دفاع از صحابه هستند؛ اما در مقام عمل، به خود جرات مي دهند كه به هتك حرمت و كرامت پيامبر اكرم(ص) و صحابه گرامي آن حضرت كه خون خود را در راه نشر توحيد و ريشه كن كردن شرك تقديم كردند، بپردازند.

اين بيانيه مي افزايد: به همه مسلمانان دنيا اعلام مي كنيم كه وهابيون فتنه گر را در هر نقطه اي كه باشند و حكومت هايي را كه با صرف دلارهاي نفتي اينها را تجهيز مي كنند، بشناسند و در برابر آنها مقاومت كنند و شر آنها را از بلاد  اسلامي در هر كجا كه هستند، دفع كنند.

در پايان اين بيانيه آمده است: ازخداي سبحان تعجيل در امر فرج نوراني فريادرس مظلومان، قائم آل محمد(عج) و منتقم خون اولياءالله و شهيدان راه حق و گسترش و اقامه عدالت در سراسر گيتي و استيفاي حق مظلوم از ظالم را مسئلت داريم.

کد خبر 2048504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha